piątek, 3 lutego 2023

Bez tytułu





Nie mam pomysłu na tytuł posta :)

Będzie bez tytuły, ale przewrotnie tytuły się pojawią. Dziś o książkach. 

Kto zna mojego bloga, wie, że dużo czytałam. A właściwie czytałam.... bo ostatnio mi nie idzie.... kiedyś książki połykałam w 3,4 dni. Teraz dużo dłużej. 

Ale zmienił mi się troszkę krąg zainteresowań. W kolejce do przeczytania są książki, które nie są powieściami. To poradniki, książki dotyczące wiary, ciekawostki ze świata. Tych tak szybko nie da się przeczytać. I tak rośnie stosik, a ja co rusz kupuję coś nowego i dokładam, dokładam.... nie wiem kiedy ten stosik zniknie? 

Ostatnio kupiłam książkę niby dla dzieci, ale mnie zauroczyła. Ma w sobie mnóstwo radości, pogodnego spojrzenia na świat. Dodaje energii i uśmiechu:)) Kubuś Puchatek zawsze na czasie :))

A co Wy czytacie? Może podzielicie się swoimi ulubionymi? 





Myślałam, że w czasie ferii naczytam się na maksa.... coś tam poczytałam, ale szału nie ma. A ferie właśnie się kończą.... z tej okazji mam dla Was kawę i orzeszki 😁


Pozdrawiam Was cieplutko :)


4 komentarze:

  1. U mnie ostatnio jakaś niemoc czytelnicza. Serdeczności Madziu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, to identycznie jak u mnie. Nie wiem co się dzieje....
      Uściski.

      Usuń
  2. Mam niestety to samo, a uwielbiam czytać. Mam nadzieję, że zainteresowanie książkami wróci, bo i u mnie kilka książek czeka na przeczytanie. Z braku miejsca przerzuciłam się na czytnik e-booków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam czytnik, na początku korzystałam.... teraz leży w szufladzie. Może warto się z nim przeprosić?
      Pozdrawiam i życzę nam obu powrotu czytelniczej weny :)

      Usuń