niedziela, 16 września 2018

Szeroki kadr

W nawiązaniu do wczorajszego posta dziś pokażę Wam szerokie kadry z mojego weekendu.
Taki telefon to jednak dobra rzecz.
Dziś przed 6 rano, w zielonej bluzie naciągniętej na piżamę łapałam wschód słońca....





To były widoki z okien wychodzących na wschód. Natomiast w tym samym czasie z okien wychodzących na zachód....


MAGIA!!

Wczoraj pojechałam na małą sesję, żeby zobaczyć jak telefon radzi sobie ze zdjęciami, gdzie trzeba więcej pokazać. Jest nieźle.













I na koniec coś, co normalnie się pewnie nie podoba - mnie się podoba i zawsze kiedy tam przejeżdżałam obiecałam sobie, że kiedyś się zatrzymam i cykne fotkę. Dziś było to kiedyś.





No, trochę tych zdjęć wyszło. Tym bardziej brawa dla tych, którzy doszli do końca :)
Czuję, że dzięki takim możliwościom telefonu moja pasja fotografa będzie przeżywać swój renesans :)

Pozdrawiam ciepło. 


14 komentarzy:

  1. Cudnie klimatyczne zdjęcia Madziu:-) Ja też mam masę fotek z różnych dziwacznych i nietypowych miejsc. Zawsze można trafić na jakąś "perełkę".
    Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No jakoś tak mam, że czasem widzę coś tam gdzie inni nie widzą nic 🤗🤩
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. To niesamowite, że telefonem można zrobić takie cudne zdjęcia. Piękne miejsca, czuję ten klimat. Życie wśród bloków powoduje,że strasznie tęskni się za takimi widoczkami. Muszę w weekend ruszyć gdzieś na wieś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja tak lubię wracać do Rodziców. I chłonę atmosfera ile się da. Odpoczywam i ładuje akumulatory.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Dobry aparat w telefonie to bardzo istotna rzecz , nie zawsze jest możliwość noszenia ze sobą aparatu fotograficznego, a pięknych widoków do uwiecznienia jest mnóstwo :D
    Cudne zdjęcia, cudne miejsca :)
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda ;) w poprzednim telefonie aparat działał albo nie :( ten jest super!
      Uściski :))

      Usuń
  4. Moc telefonów w temacie robienia zdjęć niejednokrotnie mnie zaskakuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj. Mnie też. I to coraz bardziej. Duży plus, że nie trzeba nosić aparatu, a można chwyta chwile.
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej.

      Usuń
  5. Magduś bajeczne fotki! Właśnie jestem na etapie poszukiwania nowego modelu telefonu i skłaniam się ku marce Huawei - możesz zdradzić na co Ty się zdecydowałaś:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja zdecydowałam się na Samsunga Galaxy S8. W sumie to była szybka decyzja i niewiele się rozglądałam za innymi. Z tego modelu jestem bardzo zadowolona - po 2 tygodniach użytkowania :)

      Uściski :)

      Usuń
  6. Uwielbiam kadry z zachodem słońca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Za każdym razem jaram się jak głupia widząc piękny wschód lub zachód słońca.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń