sobota, 15 września 2018

Nowe możliwości

Weekend spędzam u Rodziców. W cudownej atmosferze testuję możliwości nowego telefonu. Głównie aparatu. Jest mega!! Zdjęcia ostre jak żylety. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Taki dobry aparat dla kogoś, kto lubi uwiecznić chwile to bardzo fajna sprawa.
Zobaczcie jakie cudeńka można zachować na dłużej :)












Dziś pokazałam Wam zbliżenia robione telefonem. Następnym razem szersze kadry.

Mam pomysły na kilka nowych postów więc może będę tu częściej wpadać.

Pozdrawiam ciepło wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają.

4 komentarze:

  1. Dobry aparat w telefonie to podstawa:) Cieszę się, że jesteś i, że będziesz częściej pisać: ) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo.
      Zobaczymy czy uda mi się wypełnić postanowienia 😉

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia.:) Ja też cieszę się, że będziesz częściej pisać.:) Życzę wytrwałości.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Postaram się. Jak widać - nadrabiam zaległości ;))

      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń