niedziela, 2 września 2018

Czarno to widzę

Wcale nie chodzi o nowy rok szkolny :) Nie patrzę na niego wcale więc nie mogę powiedzieć jak go wiedzę ;) Będzie i już :)
Czarno widzę natomiast ostatnio wzory na tkaninach, ceramice etc :) Bardzo mi się podobają, dlatego kiedy zobaczyłam w najnowszym katalogu GG kubki w takie właśnie wzory wiedziałam, że jeden z nich będzie mój!
I jest. Dużo wcześniej kupiłam w sh kawał materiału, z którego Mama uszyła mi trzy poszewki na poduszki.
Są piękne! Wyobraźcie sobie, że nawet książka, którą ostatnio sobie kupiłam na taki wzór na okładce :)
Mało tego - ma ilustracje w środku. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz trafiła mi się ilustrowana książka dla dorosłych!!
I tak oto kwiatowe wzory na czarnym tle z lekka zajęły moją przestrzeń. Kojarzą mi się z jesienią więc jak najbardziej na nadchodzący czas :)












Wszystkim, którzy jutro wracają do pracy, zaczynają swoją przygodę ze szkołą życzę wspaniałego roku szkolnego!

Do zobaczenia :)
Pozdrawiam ciepło.

6 komentarzy:

  1. Witaj. Wspaniale wyglądają takie wzory, teraz pijąc kawę masz zestaw z poduszkami. Ja jutro wracam do przedszkolnego rozgardiaszu, tobie również życzę udanego nowego roku szkolnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie - powiedzenia w nowym roku :) Niech będzie dobry :)

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Uwielbiam czerń, ma w sobie coś :) a do tego jeszcze ten kwiatowy wzór, takie połączenie pazura z romantyczną nutką :) jestem zachwycona tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też uważam,że czerń dodaje pazura. I już nie jest tylko słodko i cukierkowo.
      Uściski 😊

      Usuń
  3. Ale extra! To chyba przyciąganie! :) z tym motywem. Czasem tak waśnie jest :) Motyw też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - jak nie ma to nie ma... A potem.... Jest i od razu dużo :)

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń