sobota, 31 grudnia 2016

Taki to koniec roku....

Kochani! Zacznę od podziękowań.
BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA WSPARCIE!
Pod ostatnim postem pojawiło się wiele pokrzepiających słów. Dziękuję za nie i Waszą obecność. Tata ma się lepiej, choć nie będzie już raczej tak dobrze jak było.
Ale wiadomo - w domu szybciej dojdzie do siebie.
Święta spędziliśmy w gronie rodzinnym. Było spokojnie i leniwie.

Teraz spędzam czas już w siebie w mieszkanku. Czytam, popijam kawę, nie śpieszę się, przygotowuję kalendarze na nowy rok.... Jest tak jak lubię! Leniwie....
Bez parcia na bale.... 













Moi drodzy. Na Nowy Rok przyjmijcie życzenia - niech Was anioły strzegą na Waszych drogach :) Na mojej gałązce zamieszkał niedawno taki mały, niepozorny, ale jak dla mnie pełen uroku....







Pozdrawiam Was ciepło :)



19 komentarzy:

  1. Słodkie paputki :-) Życzę Ci udanego, zdrowego, szczęśliwego i przynoszącego same dobre niespodzianki Nowego Roku. Na wiele zdarzeń nie mamy wpływu, musimy tylko mieć siłę je przyjmować. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. święta prawda Holly - mądrze napisałaś. Trzeba tylko mieć tę siłę!
      Uściski w Nowym Roku :))

      Usuń
  2. Przede wszystkim zdrowia i szczescia dla Ciebie i Twoich bliskich na Nowy Rok. U mnie tez raczej bedzie leniwie i pelen relaksik:) Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilko :) Taki relaks mi potrzebny.... Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

      Usuń
  3. Ja też w okresie międzyświątecznym ładuję akumulatory, nigdzie się nie spieszę i leniuchuję. Uwielbiam ten czas kiedy nic nie muszę i robię to co lubię, no i jeszcze objadam się smakołykami. Życzę Tobie i Twoim bliskim szczęścia, zdrowia, samych cudownych dni w nadchodzącym roku. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czas między świętami a Nowym Rokiem to chyba mój ulubiony. Taki właśnie powolny, leniwy ze smakołykami w tle.... :)
      Dziękuję za życzenia i odwzajemniam :)

      Usuń
  4. piękne kadry Madziu :)
    i jeszcze raz wszystkiego dobrego na ten Nowy rok :)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Jest błogo... mimo problemów.... Trzeba być silnym i patrzeć pozytywnie :)
      Uściski :)

      Usuń
  5. Jak ja kocham Twojego bloga! Zdjęcia oczywiście cudne:) A tak poza tym wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku,moja bratnia duszo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toś mi pojechała.... Dziękuję :)
      Nowy Rok zacznę chyba na dalekiej północy... "Jeszcze dalej niż północ".... :)

      Usuń
    2. Obejrzyj koniecznie! Po pierwsze -bo warto i dużo śmiechu, po drugie-jak cię zapytam po raz setny, czy oglądałaś, to w końcu odpowiesz twierdząco😆

      Usuń
  6. Jak to mówi moja znajoma jak mamy zdrowie to wszystko inne przyjdzie z czasem, zatem życzę Tobie i Twoim najbliższym zdrowia i pomyślności w Nowym Roku😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :) Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.... Wszelkiego dobra na Nowy Rok :)

      Usuń
  7. I Was niech strzegą Aniołowie na wszystkich drogach życia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudnie! ciasteczka, kawka, książka - wszystko w pięknej oprawie - jest rozkosznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do rozkosznego kącika - miejsce się znajdzie :)

      Usuń
  9. Kocham takie klimaty...
    Wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dobrze się w nich czuję :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń