poniedziałek, 19 grudnia 2016

Miałam plany.....

Miałam ambitne plany na weekend.....
Miałam posprzątać już ostatecznie i świątecznie.....
Miałam wynieść rzeczy do piwnicy.....
Miałam umyć okna......
Miałam dokończyć świąteczne dekoracje......
Miałam wypucować każdy kąt.....
Miałam......

Jeszcze do czwartku miałam takie plany.....
We czwartek mój Tata trafił do szpitala.....
Uwierzcie - nic nie jest wtedy ważniejsze od tej kochanej osoby!!
Nieważne dekoracje, sprzątanie, prezenty......
Nic nie jest ważniejsze!

 Szpital, dom, chwila oddechu i znów szpital..... 

Na szczęście Wigilię jednak spędzimy już w domu :) Nie będzie lekko, ale damy radę! Mocno w to wierzę! 

W domu nic więcej niż to co zobaczycie się nie pojawi.... To nie jest ważne.....
Tata jest najważniejszy!!







Kochani, pamietajmy, że to,co nas otacza  to tylko dodatek do tego co najważniejsze - rodziny, wsparcia i miłości. Tylko to się liczy!!

Pozdrawiam ciepło :)

12 komentarzy:

  1. Święte słowa, naszą ozdobą jest rodzina. Życzę dużo siły i spokoju. Zdrowia i miłości:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę się pod tymi Twoimi ostatnimi zdaniami podpisać się obiema łapkami....
    Zyczę Ci dużo spokoju, zdrowia,i siły oraz przytulam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się...Zdrowia dla całej rodziny życzę. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu trzymaj się, kochana. Dużo zdrówka dla Taty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka dla taty i pomimo trudności radosnych świąt w rodzinnym gronie :) dekoracje czy sprzątanie nie są ważne, rodzina najważniejsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia dla taty i całej rodzinki. To co najważniejsze buduje się latami reszta to kolorowe dodatki. Dziękuję za życzenia : ) Uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu zdrówka i jeszcze raz zdrówka dla Taty i całej Rodziny bo najważniejsze! Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś. Cieszmy się, że jesteśmy po prostu RAZEM. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdo, szybkiego powrotu do zdrowia dla tatusia. Najwazniejsze, ze na Swieta bedziecie razem:) Wszystkiego dobrego, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana!!! Trzymaj się, życzę tatusiowi szybkiego powrotu do zdrowia!!!! W całych tych świętach ludzie są najważniejsi, dla kogo te wszystkie dekoracje, nakrycia itd... bez rodziny i przyjaciół nie ma to sensu! Ściskam cię najmocniej jak potrafię!!❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu i jak Tata?? mam nadzieję, że teraz jesteście już razem w Twoim rodzinnym domku...
    Madziu Kochana zdrowia, zdrowia, zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń życzę Tobie i Twoim Najbliższym w ten piękny czas

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że u Twojego Taty już wszystko w porządku Madziu i spędzacie miło Święta? Życzę Ci Zdrowych i Pogodnych Świąt!!
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też miałam ostatnio tatę w szpitalu - więc wiem jak to jest - rzucam wszystko i biegnę!
    Mam nadzieje że u Twojego jest już dobrze!
    A zatem na Nowy rok życzę Tobie i całej rodzinie dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń