piątek, 9 lipca 2021

Za co lubię wakacje :)

 Kochani, zostałam przywołana do porządku (dzięki Madziu) :))

Zaniedbałam bloga - mea culpa.

Nie miałam serca, czasu, nastroju - wszystkiego po trochu. Nauczanie online dało mi się we znaki. Zmęczyło, zniechęciło do komputera....

Postaram się częściej wpadać z nowymi wpisami :)

Dziś temat drażliwy... Temat długich wakacji dla nauczycieli zawsze budzi kontrowersje i zgrzyty... Trudno.
Dziś powiem Wam za co lubię wakacje :)

A zatem:

 - za brak budzika - możliwość spania do oporu daje mi niesamowite siły i czuję się mega wypoczęta

 - za pływanie i leżenie z książką nad jeziorem - nie trzeba tłumaczyć ;)

 - za długie wieczory

- za spotkania ze znajomymi

- za szwendanie się do późna po mieście i siedzenie w ogródkach kawiarnianych

- za wolność umysłu

- za niebo, słońce i piękno świata

- za podróże (u mnie maleńkie, ale zawsze)

- za nowopoznanych ludzi

- za mnóstwo pozytywnej energii

- za morze

- za luz w ubieraniu się :)

- za rower

- za lody - miód i sosna i agrestowe - sztos!!

- za odpoczywanie w ogrodzie

- za owoce i warzywa








Wakacje są w dechę!!

A Wy za co lubicie wakacje i urlopy?

Mam nadzieję, że zostanie mi wybaczona przerwa.... 

Nie wiem czy wrócę na stałe, czy na chwilę... Póki co życzę Wam cudownego czasu kochani :))

 


10 komentarzy:

  1. Magduś, cieszę się, że napisałaś, lubię do Ciebie zaglądać <3
    Zgadzam się ze wszystkimi Twoimi punktami ;)
    Miłych wakacji kochana... muszę jeszcze wspomnieć, że wyglądasz cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś - korzystam z wakacji już pełną piersią :)
      Odpoczywam i nabieram sił :)
      Uściski wielkie :))

      Usuń
  2. No,Magdo wreszcie doczekalam sie wpisu,zagladam do Ciebie bardzo czesto i prawde mowiac balam sie o Ciebie.Žycze Ci udanych wakacji i prosze o wpis o letnim zestawie perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś się martwi o mnie :)
      Wszystko jest jak najbardziej w porządku, a wpis o perfumach już za chwilę się pojawi :)
      Uściski :))

      Usuń
  3. Madziu!
    Jak dobrze Cię widzieć taką szczęśliwą, uśmiechniętą, piękną :-))
    Uszanowałam tę ciszę, bo czułam, że taką masz potrzebę, ale dla mnie byłoby ogromną stratą, gdybyś nie wróciła tutaj na stałe. Cenię sobie Twój blog i to, co wnosisz do blogosfery… oraz nasze pogaduchy ;-))
    Pytasz, za co lubię wakacyjno-urlopowy czas? Zatem pierwsze skojarzenia: długie, słoneczne dni, spokój, poczucie wolności bez powinności, podróże małe i duże, odkrywanie nowych miejsc, rowerowe przejażdżki, basenowe i morskie kąpiele, spływy kajakiem, zajadanie się lodami… zatrzymam się, bo mogłabym naprawdę długo wymieniać ;-))
    Niech to będzie piękny, wakacyjny czas dla Ciebie spędzony tak, jak lubisz…
    Ściskam mocno i pozdrawiam gorąco!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko za tak ciepłe słowa :)
      Miło jest wrócić ze świadomością, że ktoś na ciebie tu czeka i zagląda :)
      Mamy bardzo podobne spojrzenie na letnie przyjemności (i nie tylko w tej kwestii) :))
      Ściskam Cię najmocniej :))
      m.

      Usuń
  4. Dzień dobry, fajnie, że odezwałaś się do nas. Często zaglądałam na bloga w poszukiwaniu nowego wpisu. Jest tutaj tak swojsko, przyjaźnie, naturalnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu za ciepłe słowa - cieszę się, że dobrze się u mnie czujesz. Taka ze mnie babeczka ze wsi - ciepłej i rodzinnej :) Chyba widać to właśnie u mnie na blogu.
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawdę ja w wakacje bardzo chętnie wyruszam na Mazury i w miarę możliwości czarteruję jacht. W tym roku miałem okazję go wypożyczyć z http://tempesta-jachty.pl/ i wiem, że to było bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń