niedziela, 23 grudnia 2018

Piernikowe pralinki

Nigdy nie pomyślałam, że potrafię zrobić pralinki. Nigdy trwało do środy. W środowe popołudnie zabrałam się do pracy i powstały pyszne kulki. Przepis z bloga Agnieszki- Polki dot. Pralinki wyszły pyszne. Obdarowałam nimi przyjaciół. Potem zrobiłam drugą partię do innych przyjaciół. I jeszcze kilka przywiozłam do domu. Idealne do kawy, w prezencie.... już wiem, że będę je robić częściej i kombinować ze smakiem.








 Mam nadzieje, że znajdziecie jeszcze chwilę, żeby złapać oddech i pomyśleć o tym, co najważniejsze.....

10 komentarzy:

  1. Smakowite!!
    Wesołych Świąt Madziu:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, pyszne.
      Dziękuję za życzenia i też składam radosnych świąt!
      Uściski.

      Usuń
  2. Super pomysł na upominki świąteczne lub dodatek do prezentu. Wyglądają obłędnie :) Wesołych świąt 🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś robię kolejna partię dla chrzesniaka i Jego dziewczyny.

      Dziękuję za życzenia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  3. Wesołych Świąt 😊 Pralinki wyglądają smakowicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wszelkiego dobra na 2019 rok.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. mmm o tak wyglądają na pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń