niedziela, 30 grudnia 2018

Końcówka roku

Choć Święta minęły, to ich atmosfera trwa nadal. Teraz bardziej zimowo, ale nie chowam ozdób. Mam ich mało w tym roku i w zupełności mi wystarczyły. W Wigilię i pierwszy dzień Świąt miałam piękny śnieg za oknem. Już nie pamiętam kiedy szłam na Pasterkę wśród pól otulonych białą pierzynką.
Teraz już jestem u siebie i nabieram sił na to, co czeka mnie w 2019 roku. Potrzeba mi było odpoczynku
i lenistwa. Zaraz ferie, a potem to już chwila i znów wakacje :) Ale sporo pracowitych miesięcy przede mną. 

Skorzystałam z wolnego dnia i wybrałam się do Mondexu - mega hurtownia w Olsztynie (prowadzą też sprzedaż wysyłkową).  I nabyła piękne lustro, które wypatrzyłam ostatnio, gdy robiłam zakupy z Mamą :)
Póki co lustro stoi na stole, ale docelowo ma wisieć nad stołem. Czy zawiśnie? Nie wiem.... Zobaczymy :)





Ostatnie wieczory starego roku spędzam w towarzystwie dwóch przystojniaków <3 Dwóch Michałów. Jeden świetnie śpiewa, drugi jest genialnym aktorem :) Michał Czernecki i wywiad z nim w książce "Wybrałem życie" i Michael Buble z nową płytą :)) No, kobietki, która mi nie zazdrości takiego towarzystwa? :)) Książka do bólu szczera i dająca do myślenia, a muzyka jak muzyka - napełnia serce pięknem i spokojem. Taki zestaw, plus kawa i ciacho - wymarzone wieczory.






 A taki mural sobie wysmarowałam na oknie ;)




Jutro będę spędzać normalnie dzień - nie zamierzam nigdzie wychodzić, będę się cieszyć, że mijający rok był dobry (choć nie przyniósł mi największej zmiany, na którą czekałam - mam nadzieję spełnić marzenie w 2019). Wezmę się za wypełnianie nowych kalendarzy.... Będzie pięknie. 

Życzę Wam, żeby Nowy Rok był dla Was hojny, pełen dobroci, miłości i radości, a także sił do pokonywania trudności. Kochajcie się <3

20 komentarzy:

  1. Lustro urokliwe. Już zglądam do tego Mondexu.
    A mural świetny. Był u nas tematem rozmów w pracy. Czym malowałaś? Pisak do szkła? Farba kredowa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    Zmalowałam markerem kredowym. Podpatrzyłam u koleżanki w klasie.
    Mondex ma jedną wadę- można tam głowę stracić. Napisz koniecznie czy coś kupiłaś.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie Madziu.:) Życzę w nadchodzącym nowym roku dużo zdrowia, radości i spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :)
      Niech Nowy Rok będzie dla Ciebie dobry.

      Usuń
  4. Nastrojowo u Ciebie Madziu, lustro śliczne!
    Spełnienia wszystkich Marzeń w Nowym Roku:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, lubię wieczory w takim klimacie.
      Niech Nowy Rok będzie bogaty w dobro :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Lustro piękne. Byłam na spotkaniu autorskim z Michałem Czerneckim, sympatyczny facet. Stworzył atmosferę jak na spotkaniu przyjaciół. Za piękne życzenia dziękuję i spełnienia ich Tobie życzę. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Chętnie bym też poszła na spotkanie z p. Michałem. Zwłaszcza po przeczytaniu książki.... jest dość mocna.
      Pozdrawiam Cię Mysiu gorąco.

      Usuń
  6. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ;), aby roczek zaskakiwal Cię pozytywnie każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie :-)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Madziu lustro skradło moje serducho.Jest przepiękne! Sledxę Twojego bloga od 2.lat i choc nie zabieram głosu to zawsze Ci kibicuje.bije od Ciebie mega pozytywne ciepło i wiele serdecznosci.W Nowym Roku zyczę Ci spełnienia marzenia i duuzo radosci w sercu,obok zyczen zdrowia.sciskam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Za dobre słowo i ujawnienie się :) Cieszę się, że blog się podoba i lubisz to zaglądać. Mam nadzieję, że będziesz częściej zabierać głos :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. O tak! Wieczór na pewno Ci się udał!:)
    Ps maiła ochotę na takie malowani na oknie - już nawet tablice z tymi inspiracjami na pinterescie zapisałam ale jakoś nie zdążyłam. Jakiego mazaka użyłaś?
    Ps a rama z lustrem REWELACYJNA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazak to marker kredowy.
      Wieczór był bardzo miły :))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Rysunek na oknie jest świetny :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dekoracje na oknie, lustro cudo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ostatnio napadało trochę śniegu na parapet, więc wyglądało jakby miasteczko faktycznie stało w śniegu.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń