poniedziałek, 3 grudnia 2018

Bez wieńca i kalendarza?

A tak. Tym razem adwent przeżywam bez wieńca i jakiegokolwiek kalendarza. Nawet dzieciom w szkole nie zrobiłam (ale tylko z braku czasu). 

W tym roku nie czułam absolutnie potrzeby wieńca w domu. Oglądam i podziwiam Wasze, ale u mnie nie ma. Jest za to jedna świeca, która zawsze towarzyszy mi na modlitwie, jest Pismo święte, różaniec i notatnik.
W tym roku jakoś czuję, że właśnie na tym chce się skupić. Tym bardziej, że miałam mocne
wejście w adwent - w sobotę byłam na dniu skupienia ze swoją wspólnotą. 
Mam nadzieję, że uda mi się wypełnić adwentowe postanowienie :)
Życzę Wam pięknego czasu oczekiwania na NARODZINY <3






 Pozdrawiam ciepło :)




8 komentarzy:

  1. Piękny różaniec Madziu. Wspaniałe i inspirujące zdjęcia. Życzę dobrze przeżytego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że pomoże mi owocnie przeżyć adwent.
      Uściski.

      Usuń
  2. Twój wpis daje do myślenia:) W całej tej gorączce przedświątecznej i zamieszaniu jakie sami tworzymy gubimy prawdziwy sens świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Wszystkie kalendarze adwentowe, które nie są tak naprawdę adwentowe, wieńce tylko dla ozdoby.... Szanuję zdanie innych, ale u mnie w tym roku idę swoją własną drogą - niekoniecznie modną i medialną :))

      Uściski

      Usuń
  3. I o to właśnie chodzi! Duchowne przygotowanie... ja dzisiaj byłam z cóą na Roratach i mimo bardzo wczesnej pory - jak dla mnie - uwielbiam ten klimat i latarenki...mam chwile na przemyslenia, skupienie i modlitwę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER!! Ja mam dyżur na roratach w przyszłym tygodniu - ale u nas są po południu. Żeby jeszcze troszkę śniegu spadło.... Przemyślenia zyskałyby na głębi ;))

      Uściski kochana :))

      Usuń
  4. O tak - ja również studiuję biblię, miałyśmy jeszcze ze znajomymi czas spotkać się i porozmawiać o różnych historiach ze starego testamentu. Na tapecie była Rut. Bardzo inspirująca kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z nią zapoznać. Kiedy tylko człowiek zacznie odkrywać Biblię zobaczy jaką mądrość z niej płynie....

      Usuń