czwartek, 31 grudnia 2015

Pomiędzy

Bardzo lubię czas między świętami a powrotem do pracy po Nowym Roku. Jeszcze trwa oktawa Bożego Narodzenia, jeszcze nie nacieszyłam się prezentami (bardzo dziękuję moim Mikołajom - każdy prezent trafiony w punkt. Aga - szczególnie gwiazdka od Ciebie), można dłużej pospać, nieśpiesznie polegiwać czytając.... Lubię to! Trochę jestem jednak zawsze rozdarta pomiędzy :) Pomiędzy chęcią posiedzenia jeszcze u Rodziców, a chęcią bycia już
u siebie. Zawsze mnie to dopada - rozdarcie :)

Pomiędzy starym, a nowym.... Nie mam absolutnie parcia na huczne spędzanie Sylwestra.
Od kilku lat spędzam go w ambasadzie japońskiej..... - hehe - idę w kimono :)
I nie narzekam. O północy wychodzę na balkon i podziwiam sztuczne ognie. 
Nie lubię natomiast 1 stycznia. Miasto wydaje się wymarłe, ludzie snują się bez życia.... Wobec pięknej pogody zamierzam jutro wybrać się na leśny spacer i powdychać nowy rok :)

Nie robię podsumowań, nie analizuję.... Wiem tylko, że to był dobry rok i chciałabym za rok o tej porze móc powiedzieć to samo. Czego i Wam życzę, dziękując za wspólny rok
w blogowym światku.













14 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię bawić się wtedy, kiedy mi ktoś każe :-) Na jutrzejszym leśnym spacerze połączę się z Tobą myślami i razem sobie powdychamy rześkie, pachnące igliwiem powietrze.
    Zdrowia i pięknych chwil w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli moje plany się zrealizują będziemy chodzić po warmińskim lesie i wdychać cudowne powietrze :) Chętnie pospaceruję w Twoim towarzystwie :)
      Dobra na Nowy Rok Holly :)
      Dziękuję, że tu jesteś!

      Usuń
  2. Samych pięknych dni w Nowym Roku, pomyślności i zdrówka!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto, ja też życzę Ci wszelkiego dobra :)

      Usuń
  3. Jakie błogie, smakowite fotki:) Sylwester Twój musi być piękny:)
    Też nie lubię 1 stycznia. W tym dniu, tak jak piszesz ludzie "znikają"...
    Kochana, życzę przede wszystkim zdrowia... I radości każdego dnia nadchodzącego już za momencik Nowego Roku:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio za życzenia. Zdrowie się przyda :) I mnie i mojej Rodzinie :)
      1 stycznia niech jak najszybciej minie :) Nie wiadomo o co chodzi w tym dniu - świat zamiera jak dla mnie :) A ja od rana jestem na chodzi i nie czuję od innych życiowej energii :)
      Ściskam mocno :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia a te gwiazdki, hmm urocze a gdzie można nabyć taki "gwiazdkowy" talerz? Ja od 3 lat też spędzam sylwestra w domu a to za sprawą dzieci i nie żałuję. Jakoś szkoda mi pieniędzy na najdroższy wieczór w roku a potem kolejny dzień do odsypiania. Ja nie lubię 1 stycznia a to dlatego że kilka dni później mam urodziny i kolejny rok więcej na karku:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, talerz to prezent więc nie wiem gdzie można nabyć (obstawiam Empik) :)
      No właśnie, ja tez mam urodziny w styczniu więc dla mnie też aż tak radosne to nie jest ;)
      Właśnie pooglądałam sobie pokazy sztucznych ogni i zaraz biegnę do ciepłego łóżeczka na dalszy sen (wyrwało mnie na te pokazy ze snu) :)
      Wszystkiego co dobre i piękne na cały 2016 dla Ciebie i Twojej rodziny!!

      Usuń
  5. Madziu wszystkiego co najlepsze ,zdrówka,fajnych książek do czytania i ciekawych miejsc do zwiedzania :))Niech Nowy rok da tyle samo dobroci co stary , a nawet ciut więcej:))
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za piękne życzenia :) Oby się spełniły :))
      Też Ci życzę wiele piękna, dobra i miłości na cały Nowy Rok :)
      Uściski.

      Usuń
  6. Madziu zawsze z przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia :) Śliczne kompozycja i niezwykle smakowite :)
    Super książka i płyta, zdecydowanie moje klimaty :)
    Kochana najlepszego w Nowym Roku, uściski gorące <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness :) I nie powiem kto tu ma zawsze apetyczne zdjęcia ciast i kawusi w pięknych filiżankach na jeszcze piękniejszych tacach :)) Płyta i książka to prezenty od Mikołaja :) Udane :)
      Ściskam Cię mocno na cały Nowy Rok :))

      Usuń
  7. Ja kiedyś w sylwka czytałam- jest wyzwanie 52 ksiązki rocznie i musiałam nadrobić zaległości z całego roku :)

    OdpowiedzUsuń