niedziela, 20 grudnia 2015

Idą święta :)

Do Świąt zostało 5 dni... W domu nic świątecznego nie szykuję - wszystko będę robić już
u Rodziców. 
W tym roku nie szalałam ze świątecznymi dekoracjami - nie wszystko wyjęłam z pudełka nawet.
Za to przywiozłam sobie gałąź, pomalowałam na biało i zawiesiłam bombki. W kuchni powiesiłam ksero stron z katalogu GG, choinka i świece - ot, cała moja dekoracja na święta. No i światełka :) Wczoraj upiekłam pyszne ciasteczka z książki "Pyszne 25" - polecam - szybko i smacznie.

I w takich okolicznościach przyrody czekam na finał tych wszystkich przygotowań -
w rodzinnym domu z całą (drugi raz z rzędu!) Rodziną :)





















Macham Was i ściskam na końcówkę Adwentu :)

12 komentarzy:

  1. Wyglada sielsko ;) milutkich swiat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak niewiele trzeba, żeby było przytulnie i świątecznie :) U mnie nie ma choinki, ale właśnie usiadłam już sobie na spokojnie w moim nowym fotelu, z kawą, patrzę na świeczniki, zapakowane prezenty i ciastka i czuję- idą Święta :) Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na noworoczny konkurs do mnie http://houseandstyle.blogspot.com/2015/12/noworoczny-konkurs.html, może znajdziesz coś pięknego i inspirującego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niewiele trzeba, a święta się czuje :)
      Zajrzę w wolnej chwili do Ciebie :)
      Uściski i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Minimalizm i umiar -muszę sobie zrobić taki tatuaż. Walczę ze sobą i apetytem na na te wszystkie błyskotki i swiecidełka. Daj mi Boże wytrwałość i Ty Madziu natchnienie. Wszak jesteś moim Dobrym Duchem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi. U mnie walka o minimalizm trwa cały czas. Tym razem wygrał :) Naprawdę wystarczy mi to, co jest. Teraz , wieczorem wygląda o pięknie i mogę sobie siedzieć i patrzeć i rozmyślać.... :)
      Ściskam Cię tak mocno, jak tylko duch potrafi :)

      Usuń
  4. Tak niewiele trzeba...No właśnie nie dajmy się zwariować ;)Super pomysł z wydrukiem stron GG :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłych, rodzinnych Świąt
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ludzię pędzą, biegają, kupują.... A wystarczy niewiele :)
      Co do stron z GG to bardzo spodobało mi się zdjęcie w szarościach i chciałam je gdzieś powiesić. A, że szkoda katalogu ciąć, to przypomniałam sobie, że istnieje coś tak genialnego jak kolorowe xero :) Tylko taśma dość słabo trzyma i co i rusz jakiś róg się odkleja :)
      Życzę Ci samych pięknych chwil na Święta i Nowy Rok.

      Usuń
  5. Są ciasteczka, piękna oprawa i otoczenia... więc CHWILO TRWAJ!!!!
    Cudne migawki:)
    Wspaniałych, pięknych i pełnych magii Świąt kochana:)
    ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się Natalio :) Zapraszam serdecznie na dłuższą chwilę :)
      Niech te Święta będą dla Ciebie czasem odpoczynku, radości i ciepła :)
      Uściski :)

      Usuń
  6. Minimalistycznie i pięknie zarazem. Simply perfect :) Szczególnie ta gałąź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam i życzę pięknych świąt.

      Usuń