sobota, 11 lipca 2020

Śniadanie na pomoście

Podczas wakacji mąż mojej przyjaciółki zajmuje się badaniem ichtiofauny jezior. Ostatnio zamieściła na swoim profilu zdjęcie parzącej się na pomoście kawy. I tak mi się zatęskniło za taką kawą o poranku, nad jeziorem... Patrzyłam na zdjęcie z zazdrością, a potem nagle! Hej! Mieszkam w mieście, które ma w swoich granicach chyba 15 jezior!! Też mogę wypić poranną kawę na pomoście, nad pięknym jeziorem.
No i dziś wypiłam! I zjadłam też śniadanie (może niezbyt zdrowe, ale trudno, czasem można). Zapakowałam się do auta i o 8 rano zameldowałam na pustej plaży, gdzie w spokoju napawałam się widokami, wodą i rybami :) Po po śniadaniu ległam na brzuchu i gapiłam się w rybki :) Życie pod wodą jest mega ciekawe :))
Jednym słowem - rozpoczęłam dzień naprawdę wspaniale :)











Ahoj! Niech tylko więcej słońca wyjdzie i będzie super! 
Uściski wakacyjne :))

14 komentarzy:

  1. Madziu, ale Ci zazdroszcze takiego sniadanka...tesknie za jeziorami ,ich zapachem. Mazury sa cudowne. POzdrawiam i zycze Ci jak najwiecej takich chwil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamilko. Czasem nie doceniam tego piękna wokół mnie :) traktuje jako coś tak naturalnego.... jest pięknie 😁
      Uściski wielkie.

      Usuń
  2. Tyle pięknych chwil na nas czeka, a wystarczy do nich wyjść! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Czasem najtrudniej jest zrobić ten pierwszy krok i wyjść z domu.... Ale jak już się człowiek zdecyduje! To dzieją się cuda 😁
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śniadanie w iście rajskich klimatach, przy takich okolicznościach przyrody musiało smakować wybornie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniadanie to tylko pretekst, żeby miło spędzić czas 😁 Ale było cudnie.
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Madziu!
    Jak tam u Ciebie pięknie!!!
    Cudowny miałaś poranek i śniadanko w takim otoczeniu, a dzieląc się tymi chwilami wpisałaś się w moje plany i pragnienia. Otóż w sierpniu planujemy wyjechać na tydzień na Mazury. Już nie mogę się doczekać...
    Serdeczne uściski zasyłam :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, wpadnijcie do Olsztyna. Warmia też jest piękna! Mam nadzieję, że urlop na Mazurach będzie cudownym czasem i przyroda Was zachwyci. Jeziora to moja bajka. Woda ogólnie. Nad morzem mogę siedzieć godzinami gapiąc się w fale i słuchając jego szumu.
      Daj znać po urlopie 😁
      Pozdrawiam serdecznie bardzo!
      M.

      Usuń
  5. Szukamy daleko a wokół siebie mamy tyle fajnych miejsc, i tak jak piszesz wystarczy chwila i spontaniczna decyzja, a można bardzo miło spędzić czas. Piękne zdjęcia, aż zachęcają do wypadu nad wodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie najtrudniej czasem się zmobilizować. Ale jak już się człowiek ruszy😉 i trzeba patrzeć wokół, żeby zobaczyć ile wokół jest pięknych miejsc ;)
      Wakacje są spoko :))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Wspaniały pomysł miałaś z tym śniadaniem nad jeziorem, oby jak najwięcej takich cudownych chwil.
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spontaniczne decyzje czasem są najlepsze :)
      Było naprawdę miło :)
      Pewnie jak wrócę do Olsztyna powtórzę takie śniadanie :)
      Uściski :))

      Usuń
  7. Cudny poranek Madziu:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń