niedziela, 17 grudnia 2017

W temacie wiadomym :)

No bo o czym można mówić tydzień przed świętami? No przecież nie o globalnym ociepleniu ;) Wszyscy mówią o jednym - że już za tydzień Wigilia :)) Czas odpoczynku i celebrowania tego wszystkiego, co składa się na magię świąt. Ostatnio na godzinie wychowawczej rozmawialiśmy z moimi czwartoklasistami o świętach. Pięknie mówili o magii świąt, o byciu z rodziną, atmosferze miłości i poczuciu bezpieczeństwa <3

(zdjęcia pochodzi z neta)
 
Pozostając w temacie szkoły - kalendarz adwentowy ma się dobrze. Przed nami ostatni tydzień. Dzieciaki czytają, zaglądają... Nawet koleżanki z pracy pytają " A co dziś jest do zrobienia?" :)
Z uśmiechem, dobrym nastawieniem :)




Wczoraj wybrałam się z koleżanką do jarmark świąteczny. Od 9 lat jest organizowany także w Olsztynie. Ludzi jak "mrówków"! Tłok, ścisk.... I szczerze mówiąc z wystawcami szału nie było - głównie jedzenie, ale coś tam udało mi się jednak kupić ;) Kolczyki i pierścionek ;) Ale dekoracje, atmosfera była OK :) I jeszcze popadał śnieg :)










A dziś kończyłam pakować ostatnie prezenty. 




Ostatnio przydarzyła mi się miła niespodzianka. Gdzieś zobaczyłam (w gazecie) fajne kubki z gilami (ptaki!!)
i przypomniałam sobie, że miałam podobny - na zimę jak znalazł. I szukam go - nie ma :( Myślę - komuś oddałam - teraz by się przydał - szkoda :(  I nagle - przestawiając kolejne kubeczki - JEST! :)) Jaka radość :))


Ale mi długo wyszło :) Wiele wątków, ale cóż - bywa ;))
Kochani - nie dajcie się wciągnąć w zwariowany czas - wszystko na spokojnie :)
Uściski wielkie :)

P.S. Przepraszam za jakość zdjęć - robiłam telefonem.



36 komentarzy:

  1. Masz już zapakowane prezenty. Podziwiam spryt;) ja jeszcze jestem w proszku ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zapomniałam o jednym ;) I torebki muszę dokupić :)
      Buziaki.

      Usuń
  2. Ja dzisiaj byłam na kiermaszu świątecznym w szkole, w której pracuję. Uwielbiam ten klimat, a i u nas śnieg padał, więc było naprawdę urokliwie. Nie dziwię się Twojej radości z powodu kubeczka, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiermasze są fajne :) Ale rozczarowałam się, bo było mało rękodzieła :( Chciałam kupić sobie drewnianą łyżeczkę. No i nie było :(
      Uściski ślę :)

      Usuń
  3. Witaj. Fajny klimat na jarmarku no i ten śnieg😊 Ja z prezentami daleko w polu o pakowaniu nie mówiąc. Mi też często się zdaża coś tak odstawić albo schować że później ciężko to znaleźć. Kubeczek uroczy, bardzo lubię takie ptasie motywy. Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko :) Dziękuję za odwiedziny :)
      Ja jakoś wolę mieć prezenty ogarnięte wcześniej. Żeby potem nie biegać jak szalona. Choć czasem i tak się zdarza :)

      Uściski :)

      Usuń
  4. Kubek śliczny, byłoby szkoda, gdyby się nie znalazł. Klimat na jarmarku fantastyczny. W moim mieście taki kiermasz odbył się początkiem grudnia. Widziałam tyle pięknych rzeczy, że blokowałam kolejkę oglądających :). Ludzie są naprawdę niesamowicie zdolni. Z prezentami jestem w połowie drogi. Myślę nadrobić w tym tygodniu. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie właśnie nie było szału z rękodziełem :( Głównie było jedzenie. Kupiłam oscypka u tego samego górala co zawsze od 4 lat :)
      Klimat był, ale jakoś nie zachwycało...
      Pozdrawiam Moniu cieplutko.

      Usuń
  5. no piękny jest ten "nasz" Olsztyn :) :) :) I jaki fantastyczny kalendarz stworzyłaś dla dzieci :) Brawo za kreatywność, i że "Ci się chciało" :) chciałabym by Staś miał takich nauczycieli - naprawdę chciałabym :) :) :) ja z przygotowaniami jestem w lesie, w bardzo ciemnym lesie :) i chyba w tym roku po prostu "jakoś to będzie" :) a kubeczek idealny na zimową herbatkę :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o przygotowania to ja też nie mam zaplanowanych. Wiem tylko, że muszę upiec dwa ciasta. A reszta jakoś pójdzie ;) Jak zawsze :)
      Ten kubeczek to akurat na kawę - na herbatkę dla mnie za mały.

      Uściski Aniu :)

      Usuń
    2. też tak mam, iż na herbatę muszę mieć ogromny kubek ;) zwłaszcza teraz, gdy dodaje do niej imbir i cynamon :)

      Usuń
    3. I jeszcze plasterki pomarańczy 😍

      Usuń
  6. Ja do środy mam zamiar ogarnąć pakowanie,bo później już córa zjeżdża:))Zazdroszczę jarmarku,u nas w jedną niedzielę na początku grudnia było coś ,ale słabo,a tak uwielbiam takie jarmarki:))Madziu napisałam ci wiadomość na @,książeczka od Ciebie doszła,ja jestem w połowie i nie wiem czy się wyrobię do świąt,ale obiecuję zaraz wysłać jak tylko skończę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, jarmark był taki sobie. Światełka wyjątkowo piękne w tym roku. A poza tym to tak sobie.
      Wysłałam Ci Gosiu maila :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Fajny klimacik na Waszym jarmarku - w Wawie porażka:-) Ja za prezenty zabieram się dzisiaj bo nie miałam czasu w w/e się wiesz gdzie podrapać:-) Oj czas zasuwa jak szalony. Ściskam Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle wszyscy się napędzają nawzajem. A można na spokojnie, bez nerwów. A wszystkiego raptem dwa dni świętowania :) Dlatego uważam, że warto wcześniej ogarnąć prezenty itp.

      Uściski kochana <3

      Usuń
  8. Pięknie i świątecznie u Ciebie :)
    U mnie prezenty zapakowane czekają na właściwy moment.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lindas imagens. Gostei de ver. Feliz Natal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie jarmarki, zaliczyłam w tym roku kilka w moim mieście. A te iluminacje świetlne pozwalają poczuć atmosferę świąt, kiedy śniegu ani grama i nic się nie zapowiada. Pięknych Świąt Ci życzę -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już trochę chodzę na jarmark, bo chodzę. Zawsze to samo, ale przyjemnie się łazi :))

      Usuń
  11. Gratuluję świetnego pomysłu z kalendarzem adwentowym w szkole i jego realizacji! Pięknie w przedświątecznym Olsztynie, tylko jeszcze śniegu brakuje:))).
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za dobre słowa :)) Olsztyn jest piękny i coraz piękniejszy się robi :)) Choć ja i tak wolę swoją wieś - tak dla równowagi psychicznej ;)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Kalendarz adwentowy zachwycił mnie bardzo!!!
    Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zdał egzamin i dzieciaki miały frajdę i stały się odrobinkę lepsze - taki był zamysł.

      Usuń
  13. Pogodnych, Radosnych i Ciepłych Świąt Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu, życzę Ci wszystkiego dobrego, zdrowia i spełnienia marzeń. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko bardzo za ciepłe życzenia :))

      Usuń
  15. Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pamięć i życzenia :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Kubeczek faktycznie rozkoszny!
    widzę fajnie przystrojony plac w mieście szkoda że śniegu nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pożegnałam się z nadzieją na białe święta Bożego Narodzenia - już nawet nie czekam na śnieg, żeby się nie rozczarować ;))

      Usuń
  17. bardzo podobaja mi sie te nozyczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej ale ten kalendarz to w szkole publicznej, czy szkoła jest niepubliczna wyznaniowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalna publiczna podstawówka.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń