niedziela, 29 października 2017

Urok klasyki

Mając mnóstwo kubków, filiżanek i tym podobnych skorup miałam jednak pewien brak :)) Brak mi było kompletu filiżanek. Mam dużo różności, ale brakowało mi jakiegoś kompletu - wszystko z innej parafii :) Mam jeden komplet, ale nie do wszystkiego pasuje. A potrzebowałam czegoś co można było postawić na stole
z innymi naczyniami i by pasowało. Coś eleganckiego, ale nienachalnego... Prostego, subtelnego... 
I znalazłam :)  Kolekcja Maria Paula z Chodzieży.  Wybrałam klasyczne, bez zdobień. Białe - będą pasowały do wszystkiego! A do tego piękne w klasycznej formie, delikatne... Jestem bardzo zadowolona. Filiżanki świetnie trzymają się w ręce i jak zobaczycie za chwilę pasują zarówno do porannego kakao w łóżku, jak i do w miarę eleganckiej popołudniowej kawki :))

Wersja poranno-łóżkowa :)









  I wersja popołudniowa :)







Jestem z nich bardzo zadowolona! 
Ślicznie się prezentują i są bardzo wygodne w użyciu.

Ściskam Was mocno w ten pochmurny wieczór. Tylko zakopać się z książką pod kocyk... :) Ale to ma niesamowity urok :)

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię białe naczynia. Serwis bardzo ładnie się prezentuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Długo się zastanawiałam czy to kupić... Ale nie żałuję 😊
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Śliczny komplecik:)Madziu nie pochwaliłam jeszcze Twojej sypialni,bardzo pięknie jej w tych błękitach,zwłaszcza te pasy na ścianie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu.
      Jak planowałam remont wiedziałam, że będę pasy. Żeby nie było tylko biało i biało 😉

      Uściski.

      Usuń
  3. Pokaż kiedyś Kochana resztę sypialni. Tak chyba kobieco jest...A filiżanki klasycznie piękne. Pozdrawiam serdecznie. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu. Cała sypialnia jest dwa posty wcześniej 😊 zapraszam.
      Jednak co klasyka to klasyka 😊 zawsze na czasie i zawsze się obroni. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Piękny komplet:))). Nasze polskie produkty też są świetne, czasem o tym zapominamy. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Mamy się czym pochwalić :) Dobre, bo Polskie :))

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Klasyczne zestawy są ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje skorupki mnie zachwyciły :) Cały czas,jestem pod wrażeniem pasów w Twojej sypialni. Jest pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa.
      Powiem Ci szczerze, że za każdym razem jak wchodzę do sypialni to mi się micha cieszy :))

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Klasyka sprawdza się zawsze i pasuje do wszystkiego :)
    To bezpieczne i ponadczasowe rozwiązanie.
    Bardzo dobry wybór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Taki bezpieczny wybór właśnie :) Żeby zawsze pasowało.

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Uwielbiam Marieę! Sama mam kilka w domu i musze dokupić bo trochę się wytłukło:-) Ślicznie się prezentują i pasują do wszystkiego. Ściskam Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką masz? Ze wzorem czy też klasyczną,białą? Jestem zauroczona tą kolekcją!!

      Uściski wielkie :))

      Usuń
  9. Bardzo lubię polską porcelanę. Wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodzież jest ponadczasowa :) Ciocia mojej Przyjaciółki pracuje tam i Ula w domku całą porcelanę ma właśnie z Chodzieży. Każda Jej wizyta u Cioci kończy się zakupami w sklepie przyzakładowym :) I chyba ja polubiłam tę klasykę :) :) u Ciebie Madziu pięknie się prezentuje :) pięknie ją sfotografowałaś :) :) :)
    pozdrawiam cieplutko
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) W zeszłym roku byłam w Bolesławcu... I teraz już wiem co to są przyzakładowe sklepiki.... Oczy nie wiedziały gdzie się podziać...
      A to jest naprawdę piękna zastawa (nieskromnie powiem ) :))

      Uściski wielkie.

      Usuń
  11. Zawsze zwracam uwagę na wielkość filiżanki i na uszko. Te są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - są idealne! Doskonale się trzymają w dłonie i pojemność jest akurat na większą kawę, lub inkę z mlekiem tudzież pyszną herbatkę :))

      Usuń