niedziela, 15 października 2017

Moja nowa sypialnia

Od dłuższego czasu przymierzałam się do remontu sypialni... Jakieś 3 lata... W końcu w tym roku udało się doprowadzić zamierzenia do realizacji. Nie było to wielkie przedsięwzięcie - pomalować, wstawić nowe meble... I tak mam nową, jasną sypialnię z maleńkim biureczkiem (w tej roli stół z kuchni moich Rodziców - oni kupili sobie okrągły). Poprzednia wersja była z ciemno-brązową ścianą i ciemniejszymi meblami. Teraz jest jasno, przestrzennie i.... inaczej :) Żeby nie było zbyt biało dodałam błękitne paski, żeby było trochę pazura są ciemne kule... Będzie jeszcze trochę czarnego, ale to z czasem (w przeciągu miesiąca mam nadzieję) :)

Zależało mi na znalezieniu tapczanu ze sporym zagłówkiem. Idealny znalazł się po drugiej stronie ulicy :)
Już drugi raz ten sklep okazał się niezawodny ;) łóżko ma idealny kolor i super duży zagłówek.
A co będę wam opowiadać... Popatrzcie....




















Brakuje jeszcze dwóch rzeczy, ale to takie dodatki - ważne, bo trochę zmienią jeszcze charakter,
ale to z czasem.... Pokażę Wam jak już będą :)

Bardzo dobrze mieszka mi się w nowym wnętrzu - podoba mi się, to co sobie wymyśliłam :))

Uściski wielkie <3

47 komentarzy:

  1. Metamorfoza bardzo udana. I ten stół w roli biurka bardzo fajnie wygląda.
    Jest jasno i klimatycznie. Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie też się podoba, że się tak nieskromnie wyrażę 😊
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Jest pięknie, przestronnie a zarazem przytulnie : ) Biureczko jest cudne, fajnie że rodzice dzielą się z nami takimi skarbami. A gdzie kolekcja ołówków, spodziewałam się jej na biureczku? Pozdrawiam i życzę miłych chwil tym cudnym pokoiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiu. Ołówki za szkłem stoją. Troszkę już mi przechodzi to zbieranie... Ale są.
      Spędzam w tym pokoiku cudowne chwilę 🤗
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Pięknie:). Pokoik bardzo mi się podoba. Fajne mebelki, biurko super:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo. Meble są super.
      Uściski 😄

      Usuń
  4. Nie dziwię się, że dobrze się mieszka. Jest jasno, przytulnie i tak optymistycznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie tak miało być.... I teraz gdy mam łóżko przy oknie mogę podziwiać widoki 🤗
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. U mnie w domu też najładniejsze widoki mam z sypialni..

      Usuń
  5. Piękna sypialnia, biurko jest urocze, a kolorki i pasy to zdecydowanie moje klimaty ;) jest super. Do witryny i regału wzdycham od dawna. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że Ci się spodoba 😁 witryną i regał są super pod warunkiem, że je przytwierdzisz do ściany. Inaczej się gibia niemiłosiernie 😊😊
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. fajnie :) biureczko z e stolika urocze, zakochałam się w tych nogach :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Wpadaj częściej. Choćby po to, żeby popatrzeć na nogi 😂😂
      Uściski 😘

      Usuń
    2. Madziu na pewno :) :) bo tak zgrabnych dawno nie widziałam :) a tak na poważnie, to wpadałam, wpadam często tylko jakoś bez komentarza... ale ten stolik tak mnie zachwycił, ba Twoja sypialnia jest tak przytulna, że MUSIAŁAM napisać choć kilka słów :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    3. ale przyznasz, że ten komentarz poniżej jest bardzo miły :) choć żywcem skopiowany od Poczynań Domowych ;) (tak jak u mnie od Czesi ;) )

      Usuń
  7. Ależ sobie to fajnie wymysliłas! Wreszcie wnętrze "nietyopwe":-))) inny kolor niz sama szarość i biel hihihihi Świetna robota Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lussi. Miód na moje serce lejesz.... że nie jest typowo. Miało być po mojemu 😊
      Dzięki 💞💞
      Uściski wielkie.

      Usuń
  8. Stoliczek masz przecudny!!!! Każde zmiany w domu czy to małe czy to duże bardzo cieszą ( osobiście wolę takie zmiany bez remontu żeby się nie zmęczyć za bardzo;)))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wielkiego remontu nie było :)) Najdłużej czekałam na meble - musiałam wstawiać pojedynczo ;)) Inaczej bym zablokowała cały pokój. Cieszę się, że stoliczek się podoba :))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. No kochana! Jesteś czarodziejką. Masz świetny gust Madziu. Z ogromną przyjemnością oglądam Twoją sypialnię. Nie sztuką jest urządzić dużą przestrzeń. Większość blogerek pokazuje owszem piękne wnętrza, ale na dużym metrażu.Ja mieszkam w bloku i gdy widzę taki śliczny "blokowy" pokoik jak Twój to patrzę, patrzę i podziwiam. Udowadniasz, że jak się chce... Pozdrawiam Cię serdecznie! Sorki ze tak się rozpisałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, nawet nie wiesz jak lubię czytać Twoje komentarze... Im dłuższe tym lepsze :))
      Cieszę się, że pokoik Ci się podoba. Powiem nieskromnie, że mnie też. Mam teraz widok nie na okno, ale z okna.... :) Teraz na piękne, kolorowe drzewa, tramwaj... Bloki tez, ale jakoś nie przeszkadzają aż tak :)
      Urządzić mały pokój w bloku nie jest prosto. Metraż to coś, z czym nie wygramy.... Czuję, że udało mi się stworzyć miłe, ciepłe wnętrze.

      Uściski wielkie!! <3

      Usuń
  10. Bardzo przytulna w pięknej kolorystyce :)
    W takiej sypialni nie straszna mokra jesień, ani mroźna zima.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ prawda - nic nie straszne :)) Mogę się tu zaszyć... Patrzeć na niebo - bo teraz mam taki widok siedząc na tapczanie....

      Dzięki za miłe słowa :))
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  11. Meble w mim stylu. 😁. Świetnie bym się tam czuła. Podoba mi się. Fajne miejsce z biurkiem.
    Pasy na ścianie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na posiedzenie z książką i herbatką... Pogadamy..... :))
      Uściski i dzięki za dobre słowa :))

      Usuń
  12. Piekny, przytulny, jasny i cieplutki pokoik. Meble cudne, a dodatki zachwycają. Jestem pewna, że w takim miejscu wspaniale się pracuje i odpoczywa. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam serdecznie; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)Czas z książką i dobrą herbatką spędza się tu cudownie. Czas pracy też... ;))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Świetnie urządziłaś ten pokój. Pierwsze wrażenie to .... przytulność. Oj, chciałoby się posiedzieć przy tym stoliczku :) Paski na ścianie, mebelki, biel, musztardowy pledzik na tapczanie, wszystko pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Nieskromnie mówiąc jestem z siebie dumna :) wyszło lepiej niż sądziłam ;))

      Uściski :)

      Usuń
  14. Stworzyłaś bardzo przytulny pokój, taki ciepły, kobiecy. Bardzo spodobały mi się półki nad biurkiem i akcent w postaci musztardowego koca. Witrynkę i regał mam i ja i bardzo je lubię ;). Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję. Taka właśnie jestem.. przytulna i ciepła 😉😉
    A kocyk to tak niechcący wpadł w kadr. A potem zobaczyłam, że naprawdę fajnie ożywia całość. Witryną i regał są super. Pod warunkiem, że się przykreci do ściany 😊😊
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem materac to bardzo ważny element urządzania sypialni i warto aby był jak najlepszej jakości. Od siebie mogę polecić Ci poszukaj w google Viscotherapy i sprawdź jakie mają w ofercie materace. Są to świetnej jakości materace piankowe w bardzo korzystnych cenach, czasem nawet kilkukrotnie mniejszych niż w innych sklepach

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również mogę o mojej sypialni powiedzieć śmiało, że jest nowa, gdyż po remoncie praktycznie jej nie poznałam. Do tego doszło jeszcze nowe łóżko od senpo i teraz już całkowicie inaczej i znacznie lepiej mi się śpi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny styl, podoba mi się :) Jakbyś szukała idealnej pościeli do sypialni to polecam https://dekorativa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne inspiracje :) Mnie osobiście w sypialniach podobają się takie fototapety https://www.dekowizja.pl/fototapety/3d-optyczne-powiekszenie - tym bardziej jeśli wnętrze jest małe i można je optycznie powiększyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę ładnie wyszła ta sypialnia. Ja również planuję swoją wyremontować i myślę, że zamówię fototapety na wymiar gdyż chciałabym mieć na ścianie taki jeden mocniejszy akcent

    OdpowiedzUsuń
  22. Remontowałem ostatnio moja sypialnie, korzystając z porad ze strony https://pytanieomieszkanie.pl/category/salon/ . Genialna strona, któa niejednokrotnie pomagała mi w poszukiwaniu inspiracji na wystój . Polecam .

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz małych rozmiarów sypialnię tak jak ja. Miałam kłopoty z aranżacją tego miejsca. Za dużo chciałam mieć w nim mebli :) Musiałam postawić na minimalizm. W swojej sypialni posiadam tylko łóżko i dużą szafę. Miejsce do pracy zrobiłam sobie w salonie. Tam też trzymam najpotrzebniejsze rzeczy. U Ciebie bardzo podobają mi się biało - niebieskie pasy. Nie wiem czemu, ale kojarzą mi się z morzem, które uwielbiam :) Bardzo ładnie to sobie zaplanowałaś. Znalazłam w internecie świetne narzuty na łóżko od FLHF, być może Tobie się przydadzą, aby jeszcze bardziej upiększyć sypialnię. Sama uwielbiam dodatki i często je kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna kolorystyka, wzornictwo oraz styl. Jednak ja nie mam na tyle rozwiniętej wyobraźni aby stworzyć samodzielnie od nowa wnętrze. Będzie mi potrzebna pomoc profesjonalisty https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia . Na stronie przejrzałam wiele bardzo ciekawych projektów.

    OdpowiedzUsuń