piątek, 23 czerwca 2017

Lubię swoją pracę, ale....

.... ale każdy potrzebuje resetu. Odpoczynku, odpuszczenia sobie, wyluzowania....
Dziś oficjalnie rozpoczęły się wakacje :) Możecie się na naburmuszać, że tak długo, że płatne, że dlaczego, za co, po co itp.... Nieważne. Dziś liczy się tylko to jedno słowo i wszystko, co w sobie zawiera :) Wolność, radość, beztroskę, słońce i przygody. Ostatnio jadąc z dziećmi na wycieczkę zatęskniłam już za beztroskimi podróżami, drogami ogrzanymi słońce, zielenią drzew i błękitem nieba... Już niedługo :))
Moje marzenie na wakacje to spędzić choć kilka dni w takim miejscu:



 Woda to mój żywioł więc takie widoki chłonę całą sobą!

Ale..... Takie też lubię:


Kochani - życzę Wam wspaniałych urlopów - gdziekolwiek będziecie je spędzać :)
Ważne, żeby byli wokół życzliwi ludzie i otwarte serca :)

A tak się dziś rano zdziwiłam, że to już koniec roku - dopiero był przecież początek ;)


 Buziaki wakacyjne :) Jutro kierunek Zamość, Lwów i Lublin :)

13 komentarzy:

  1. Szczęśliwych dni w wakacje : ) Życzę realizacji marzeń o pobycie pod palmami. Zamościa zazdroszczę, już było tak blisko, w planach miałam tam być w te wakacje.. Miała być fotka na schodach i nic z tej podróży nie wyjdzie. Wypoczywaj i zbieraj siły na wrzesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mysiu 😄 już jestem w drodze i zapowiada się ciekawy wyjazd, choć wczoraj byłam bliska zrezygnowania- tak mi się nie chciało jechać. Ale się zebrałem w sobie i jadę.

      Usuń
  2. Kapitalny wpis! Świetne zdjęcia! A ostatnie mnie rozwaliło! Jesteś niesamowita! ������ Życzę Ci Madziu wspaniałych wakacyjnych wrażeń, cudownych chwil w gronie fajnych ludzi. Buziaki������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. Jadę w Sinatra dał.... powinno być radośnie i ciekawie.
      Uściski 😗😗

      Usuń
  3. Taki kierunek też chętnie bym obrała. Zawsze jednak przeraża mnie duża odległość i wybieram miejsca trochę bliżej siebie :) Miłych wakacji, niezapomnianych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przerazila wycieczka do Rygi, Tallina i Helsinek. To było wyzwanie. Ale gdyby nie te wycieczki pracownicze nigdy bym się pewnie nie wybrała 😄
      Pozdrawiam ciepło. 😆😆

      Usuń
  4. Ahahahahaha świetne zdjęcie. Uwielbiam ludzi z poczuciem humoru. :)
    Życzę Ci wspaniałych wakacji. Bawcie się dobrze, a nawet lepiej niż dobrze. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś. Właśnie za chwilę witamy Ukrainę 😆 jest wesoło 😎😎

      Usuń
  5. Dobrych i udanych wakacji :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę pogody, mnóstwo radosnych chwil, błogiego lenistwa i wspaniałego zwiedzania w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń