sobota, 19 października 2024

Szyk i elegancja

 Czasem człowiek potrzebuje odrobiny luksusu :) A luksus może mieć różne oblicza. W dzisiejszych czasach luksusem ponoć staje się wyjście do restauracji, na kawę czy czas spędzony z przyjaciółmi. Kiedy na 45. urodziny dostałam weekendowy pobyt w SPA poczułam jak to jest poczuć się naprawdę zadbaną, zaopiekowaną. To był piękny czas....

Ale dla mnie luksusem jest też zapach, ktory mnie otacza. Lubię zapachy, jestem na nie bardzo wrażliwa. Dlatego obowiązkowym elementem jesiennych dni i wieczorów są zapachowe świece. Jeśli chodzi o tealighty to bezkonkurencyjne są te z dyskontu B :) niedrogie i naprawdę pachną.  Czasem pozwalam sobie na droższą wersję z firmy Party Lite. Tu moim faworytem jest Hocus Pocus <3

Lubię też zapachy dymne, skórzane....

Niedawno w Domus Mariae pojawiła się nowa marka - zapachy z Włoch. Powiem Wam, że sztos! Jest kilka rodzajów swiec, dyfuzory, kadzidła czy spraye. Moim faworytem jest zapach świątynny.  Zakochałam się w nim. Trudno mi określić czym pachnie, ale  pachnie w całym pomieszczeniu. Wybrałam świece w szkle, grubym, pięknym.....  I teraz mogę cieszyć się i zapachem i widokiem :)







A co dla Was jest luksusem? Pozwalacie sobie na luksus?
Uściski wraz z jesiennym słońcem :)

5 komentarzy:

  1. Mam podobne przemyślenia do Ciebie. Luksusem może być nawet coś drobnego, jak ładny kubek!
    Dla mnie luksusem jest, że mogę podróżować i wracać kilka razy do roku do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama z moimi przemyśleniami.
      To bardzo mocno wiąże się z wdzięcznością ( ostatnio trochę zaniedbałam tę ostatnią) ;)
      Podróże są zawsze fajne i rozwijają człowieka, a podróż do domu to największy czas :))
      Pozdrawiam ciepło Kasiu.

      Usuń
  2. Madziu, blask i zapach świec to dla mnie nieodłączny element jesieni. Tak ją każdego roku oswajam, by uczynić przyjaźniejszą, bardziej klimatyczną w domu, gdy zmrok zapada coraz wcześniej. Luksusu... niestety nie doświadczam, ale podróże są dla mnie spełnieniem marzeń, czymś co daje mi mnóstwo szczęścia ;-))
    Życzę Ci spokoju w pracy i dobrego tygodnia!
    Uściski... Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, może to mało wybrzmiało, ale Twoje podróże to właśnie Twój luksus 🥰
      A świece to nieodłączny element każdego jesienno-zimowego wieczoru. Rozumiemy się bez słów 👌😊
      Ściskam mocno i życzę dobrego tygodnia :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń