niedziela, 31 grudnia 2023

Potęga wdzięczności

 Od wielu, wielu lat Sylwester nie jest dla mnie szczególnym dniem. Dzień jak każdy inny, może z większą otoczką medialną. Jednak podskórnie czuć, że coś się zmienia, nadchodzi coś nowego. Jedna nowa cyferka
w dacie ;)

Ale niezależnie od tego jak traktuję ostatni dzień starego roku, dziś wypełnia mnie wdzięczność. Aż się ze mnie wylewa. Nie znajduję słów podziękowań za wszelkie dobro, radość i oznaki miłości jakie były moim udziałem
w tym roku. Jestem wdzięczna nawet za każdą trudną chwilę, bo one uczyły mnie zaufania i zawierzenia :)

Nie czytam poradników życiowych, nie słucham trenerów itp, ale z tego co mi miga w necie widzę, że prawie każdy mówi o potędze wdzięczności i potrzebie pielęgnowania jej w sobie. Dostrzeganie dobra w codzienności jest bardzo ważnym i pięknym elementem naszego życia. 

Mam nadzieję, że dostrzegacie je wokół siebie, całe morze dobra i piękna :) Tego Wam z całego serca życzę.

Zdjęcia wybrałam z całego roku. Tylko kilka ;) Są na nich uwiecznione szczęśliwe chwile, bo szczęśliwym ponoć się tylko bywa. Jak najwięcej takich chwil w 2024 roku :)

 











Kochani, dobrze, że jeszcze tu jesteście <3

2 komentarze:

  1. Madziu, dziękuję za odwiedziny i życzenia. Oby Nowy Rok był dla Ciebie jak najlepsza książka – ciekawy, obfitujący w moc wrażeń i tak dobrze kończący się jak ten miniony - pełen dobra, radości i oznak miłości.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Uściski - Anita 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anitko za życzenia i Twoją obecność :)
      Pięknego roku :)

      Usuń