niedziela, 19 września 2021

Rytm życia

 Nie lubię końcówki wakacji. Człowiek stoi w rozkroku - jeszcze wolne, ale już nie można poszaleć z dalekimi podróżami, niby wolne, ale myślami już w pracy.... Końcówka sierpnia zawsze tak właśnie wygląda. 

A sierpień był intensywny. Był wyjazd nad morze, było wesele, była wymarzona kobieca sesja zdjęciowa... 









I dziś po ponad 2 tygodniach w pracy pomyślałam, jak bardzo potrzebny człowiekowi jest pewien rytm życia.
Po wakacyjnym luzie, pełnym spontanu lipcu i chłodnym sierpniu przyszła pora na powrót na szkolne tory. I w jakiś sposób to mnie cieszy. Porządkuje dzień i pomaga w ogarnięciu życia. Przynajmniej u mnie. Pewnie niektórzy
z Was też tak mają - że za dużo wolnego rozleniwia i nie sprzyja regularności. A teraz łatwiej mi jakoś funkcjonować. Choć muszę wstawać na budzik, choć góra papierów była do zrobienia, praca porządkuje mi życie.
I ta właśnie rytmiczność, stałość zmian - pory roku - daje mi jakieś poczucie bezpieczeństwa i stabilności. 

Ten weekend w końcu mogłam spędzić tak jak lubię - we własnym domu, robiąc porządki i ciesząc się z małych rzeczy. Wyspałam się we własnym łóżku, poczytałam rano, poleniuchowałam.... Jest dobrze. 

Niby nic, zwyczajny weekend, ale ostatnio nie miałam okazji spędzać go u siebie, a wtedy naprawdę odpoczywam. 

Powoli ogarniam szkołę - wychodzę na prostą z papierami :)

8 września rozpoczęłam trzecią Nowennę Pompejańską...

A poza tym staram się żeby w domu było jakiś dekoracyjny akcent. Kiedyś więcej czasu na to poświęcałam - teraz jakoś mniej, ale nie zaprzestałam całkiem. Myślę, że jest nieźle ;) Czekam na piękną jesień, jej zapach, troszkę chłodu. No lubię i już :) i tę powtarzalność pór roku...







Czuję, że chyba powoli będę tu wracać. Chciałabym... Zobaczymy na ile mi się to uda.

Życzę Wam kochani wiele, wiele radości i uśmiechu :)


4 komentarze:

  1. Witaj Magdalenko,juž po wakacjach,wiec žycze dužo sily w nowym szkolnym roku ,mam nadzieje ,že bedzie juž "normalny".Powodzenia i radošci a oczywišcie ciesze sie na Twoje nowe wpisy.Pozdrawiam.Ala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, jak miło Cię tu gościć.
      Powoli wychodzę na prostą w szkole, choć ciągle coś nowego się pojawia. Takie życie :) Nie ma nudy.
      Mam nadzieję, że będę tu częściej.
      Ściskam Cię mocno :)

      Usuń
  2. Madziu! Widzę, że to był dobry dla Ciebie czas - ten letni, wakacyjny... Jesteś taka radosna, wypoczęta, piękna! I niech ten dobry czas nieustannie dla Ciebie trwa po powrocie do stałego rytmu dnia! Tymczasem ja - będę oczekiwała na kolejne posty, bo wiesz, jak dobrze czuję się TUTAJ - u Ciebie :-))
    Ściskam i gorąco pozdrawiam!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, faktycznie wakacje były dla mnie dobrym czasem - odpoczynku i relaksu.
      Teraz mam trochę pracy, ale tak już jest - musi tak być ;) W szkole ciągle coś się dzieje i trzeba być czujnym i gotowym na nowe wyzwania :)
      Ściskam mocno i liczę na częstsze spotkania :)
      M.

      Usuń