poniedziałek, 11 listopada 2019

W szarym mi do twarzy

Szary otacza mnie od dobrych kilku lat i wcale nie mam go dość. Utarło się, że listopad to taki szary miesiąc.... Niekoniecznie. Moje pelargonie za nic mają fakt, że za chwile będzie połowa listopada - kwitną sobie w najlepsze. Za oknem mam zatem róż, biel, czerwień i ciemny róż :))
 No, ale.... szary lubię. I ostatnio znów spędzam czas otoczona tym właśnie kolorem. I nie jest mi źle. 







Kawę popijam sobie z pięknej filiżanki, którą dostałam z okazji Dnia Nauczyciela od mojej klasy :)
Na spodeczku są wypisani wszyscy z mojej VIb. Zmieścili się ;) Bardzo trafiony prezent!




Na koniec szary pies.... Ponieważ mam zalecaną umiarkowaną aktywność fizyczną pomyślałam, że połączę przyjemne z pożytecznym i będę zabierać na spacery psy ze schroniska. Pierwsza była Tarta :) Bardzo fajna, 3-4 letnia suczka. Jest do adopcji - może ktoś z Was chce jej dać dom? W razie pytań odsyłam do schroniska w Tomarynach (najlepiej na fb).  Będę się starała podjechać tam w miarę wolnego czasu i zabierać jakieś psiaki w las :)






Pozdrawiam Was ciepło i życzę dobrego tygodnia :))


10 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie.:) U mnie też Madziu od niedawna na szaro. Mam wrażenie, że ten kolor uspakaja. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. A poza tym szary pasuje do wielu innych kolorów :)) I jest jakiś taki dostojny :))

      Uściski :))

      Usuń
  2. Madziu, rozumiem Twoją miłość do szarości, bo sama uwielbiam tę barwę, uważam, że jest szlachetna i piękna i praktycznie tak blisko jej do świetlistej srebrzystości ;)
    Filiżanka śliczna i darowana z serca, co czyni ją jeszcze bardziej wyjątkową <3
    To wspaniałe, że opiekujesz się psiakami ze schroniska i dajesz im zainteresowanie i czułość, której są tak bardzo spragnione.
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - szary ma blisko do srebra - a srebro bardzo lubię.
      Psiaki są cudowne! Choć tak mogę im pomóc... A filiżanka jest naprawdę wyjątkowa :)) I dobrze się z niej pije :))

      Ściskam mocno!!

      Usuń
  3. Ale klimacik u Ciebie, jak ja to lubię:) Szary to i u mnie numer jeden i pewnie tak szybko się nie skończy, ta miłość do szarości się wręcz nasila :) Świetny pomysł na współpracę że schroniskiem, szkoda, że nie mam u siebie takiej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ten szary ma w sobie.... tylu ludziom pasuje :))
      W tym schronisku można przyjść i po prostu wziąć psa na spacer - bez papierów, bez podpisywania czegokolwiek :) I naprawdę mnóstwo ludzi tam było, żeby zabrać jakiegoś do lasu na spacerek :)) I pies zadowolony i ja (ja mniej, bo przesadziłam z długością spaceru i odezwała się moja boląca stopa) ;))

      Uściski wielkie :))

      Usuń
  4. Witaj Madziu!
    Szarości mają w sobie taki spokój i neutralność. Tak łatwo połączyć je z kolorami i zmieniać w zależności od nastroju.
    W wystrój Twojego czytelniczego kącika cudownie wpisała się przepiękna i bardzo pomysłowo wykończona filiżanka od uczniów. To namacalny dowód, że istotnie jesteś najlepszą wychowawczynią :-)
    I na koniec Madziu, chcę tylko dodać, że moja miłość do psów jest nieskończona dlatego bardzo dziękuję Ci, że wpadłaś na tak świetny pomysł, aby podzielić się swoim czasem z osieroconymi czworonogami. Jesteś WSPANIAŁA !!!
    Miło widzieć Cię tak uśmiechniętą...
    Przesyłam moc uścisków :-) Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko, dziękuję za tak wiele ciepłych słów.
    Jestem najlepsza wychowawczynią, bo jedyną, jaką mają 😜🤣🤣
    Zwierzęta są mi bardzo bliskie, dlatego staram się im pomóc jak mogę. A akurat taki sposób jest z korzyścią dla obu stron 😁🐕
    Pozdrawiam niezwykle ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj 😊 chyba jestem tu pierwszy raz, ale już mi się podoba☺️ kiedyś miałam problem z szarosciami we wnętrzach, ale coraz bardziej mi się podobają. Urządziłam pokój chłopaków w takich kolorach i jestem z nich zadowolona, oni chyba tez.A Twój kącik bardzo mi sie podoba.☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach i zapraszam do odwiedzin jak najczęściej! Będzie mi niezmiernie miło :))
      Szary u mnie to hit od dobrych 4 lat i na razie się nie nudzi :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń