niedziela, 17 marca 2019

Duma Kenii

Nie wiem z czego Kenijczycy mogą być dumni, ale herbata Duma Kenii to ostatnio mój numer 1!! Biała herbata z dodatkiem jabłka, kokosa, winogron, banana, pomarańczy, papai, mango, limonki, czerwonej porzeczki, płatków róży i żurawiny. Do tego odrobina miodu i jest moc! Dzbanek takiej herbatki i od razu popołudnie lepsze :) Do tego dobra książka i przepis na mile spędzony czas gotowy. 
A moi czytelnicy jaką herbatkę popijają?





Moi drodzy, mam do Was prośbę. Przeprosiłam dziś mojego Nikona. Odkąd mam nowy telefon praktycznie wszystkie zdjęcia robię właśnie nim. Ale chciałabym znów wrócić częściej do aparatu. Ale..... Potrzebuję dobrego kursu dla początkujących, żeby zapoznać się z możliwościami aparatu. Bo wiem, że można z niego więcej wyciągnąć. Ktoś z Was mam może namiary na takie kurs w necie? Tylko, żeby było zrozumiałe dla typowiej blondynki ;)) 
Będę wdzięczna :))

Uściski dla Was :)

8 komentarzy:

  1. Skład herbatki magiczny ;) ale narobiłas mi ochoty na taką :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi wrażenie, prawda? Jest pyszna!

      Uściski :)

      Usuń
  2. Madziu, herbatka wygląda niezwykle apetycznie. Herbaty uwielbiam, ale takiej jeszcze nie piłam.
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niesamowita. Moja koleżanka ma sklep z kawą i herbatą i u niej kupuję. Jeśli chcesz mogę Ci kupić i wysłać :)) nie będziesz zawiedziona :))

      Uściski wielkie.

      Usuń
  3. Herbatka wygląda pięknie, a jaki Aromatyczny skład. Ja też lubię różne herbaty, kawy nie pijam. Madziu ja jestem zupełnie na bakier z robieniem zdjęć, ale zajrzyj może na blog https://www.jestrudo.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lenko za podpowiedź. Wpadnę w wolnej chwili :))

      Uściski.

      Usuń
  4. Też ci miałam polecić jest rudo :)

    OdpowiedzUsuń