niedziela, 14 października 2018

Złota polska jesień

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jesień pokazuje swoje najpiękniejsze oblicze. Nadal śmigam w sandałach (!!), na krótki rękaw :)) Jest słonecznie i pięknie <3 Jeśli chodzi o kolory w przyrodzie to nic nie przebije jesieni właśnie. Ostatnio rozmawiałyśmy na ten temat na przerwie w szkole. Koleżanka powiedziała, że wczesna wiosna też mieni się kolorami zieleni. No, ale właśnie tylko zieleni. A jesień? Tu istne szaleństwo! Zielony, złoty, żółty, brązowy, bordowy, czerwony.... No cała gama kolorów! Człowiek by tylko chodził z aparatem
i pstrykał! A tak się nie da. Ja chłonę to piękno całą sobą! Nie mogę się napatrzeć! Zdjęcia nie oddają tego piękna....










Spacer w taki słoneczny dzień to moralny obowiązek ;)



Jak wiecie za złotem nie przepadam, ale złota jesień zobowiązuje ;) Zatem w domu też złote akcenty :) Do kawy polecam świeżutką książkę "Małe ogniska" Celeste Ng. Bardzo dobrze napisana powieść. Porusza ważne tematy i wciąga. Zachęcam do sięgnięcia po nią :)





Dziękuję, że nadal ktoś tu zagląda :) 
Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie.

22 komentarze:

  1. U mnie nie jest jeszcze tak złoto, ale z każdym dniem to się zmienia i jesień wyzłaca powolutku drzewa i krzewy :D To naprawdę najwspanialsza, najbardziej bogata w barwy pora roku. Zaprzeczyć temu nie można :D
    Tytuł dopisany do listy książek do przeczytania :D
    Ściskam Madziu serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest jeszcze piękniej.... Choć od jutra ma być już zimno i deszczowo. Ale ja się nie przejmuję - mam zapas herbatek i książek. A i ciepły kocyk się znajdzie ;))

      Uściski :)

      Usuń
  2. Na takie dni jak te, czekam cały rok i też pieje z zachwytu nad tak cudna jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zapominam, że jesień jest tak piękna :))

      Usuń
  3. Cudnie udało Ci się uchwycić jesień na zdjęciach.:) Oby jak najdłużej była taka piękna pogoda. Serdeczności Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :)) Od jutra ma byc juz mokro i chłodno, ale deszcze też potrzebny!

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, nie tylko te na zewnątrz, ale też ta czerń i złoto w domowej aranżacji :) Filiżanka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Filiżanka to nowa kolekcji GG. Kubek do latte. Jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że będzie mój :))

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że piękna pogoda zostanie z nami długo:) Piękne zdjęcia, Ty też wyglądasz slicznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje za miłe słowa.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Magduś jest po prostu bajecznie! U mnie to samo - cieszę się jak dziecko z każdego słonecznego dnia i tych jesiennych barw. Nie da się przejść obojętnie - oby tak do zimy:-))))) ps. filiżanka przecudna:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lussi.
      Jest pięknie <3
      Właściwie każda pora roku jest ładna i ma w sobie coś :))

      Uściski :))

      Usuń
  7. W tym roku ta złota polska jesień nas rozpieszcza :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jest cudownie. Ale takie zimne deszczowe dni też lubię - jak nie musze wychodzić z domu ;)) Hhihih :)

      Pozdrowienia ślę :)

      Usuń
  8. ten rok wyjatkowo obfituje w słonce i ciepło jak dla mnie moglo by tak zostac a potem tylko na świete spaśc snieg i lekki mróz a potem znow ciepło i słonko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niech choć do lutego ten śnieg poleży ;) Tak niedużo, ale żyby wszystko przykryć. I tak z 7 stopni mrozu. Idealna zima :))

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. hmmm kawusia i książka idealne połączenie! :)
    Ps uwielbiam takie ciepłe dni połączone z żółto-pomarańczowymi liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw obowiązkowy i idealny i konieczny na jesienne wieczory :))

      Usuń
  10. Też uwielbiam słoneczną jesień i bajkowe jesienne kolory...
    Cudna czarno-złota taca u Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. Taca jest z Tigera ;) Całe 20 zł :)) Oczywiście nie planowałam absolutnie.... ;)

      Uściski :)

      Usuń
  11. Jestem zachwycona blogiem. Zawsze czekam na kolejny wpis. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i dobre słowo :)
      Zapraszam zawsze :)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń