sobota, 24 października 2020

Zwykłe dni

 Każdy dzień niesie coś nowego, każdy jest inny. Jednego dnia mogę góry przenosić, innego nie mam siły wstać
z łóżka.

Dziś udało mi się ogarnąć już prawie całe mieszkanie. Mam chwilę tylko dla siebie. Jeszcze tylko posprzątać kuchnię po obiedzie i odkurzyć. Na 16 mam umówioną jadę konną. Wieczorem planuję zapalić świece, zrobić kawkę (inkę) i wskoczyć pod koc z książką :)

I takie są właśnie moje zwykłe dni. Staram się je zapełnić na maksa....





Wczoraj miałam kiepski dzień, mimo wspaniałych dzieci w szkole, które mają w sobie mnóstwo empatii, ciekawości świata i serdeczności....

Po lekcjach ruszyłam zatem do schroniska, gdzie jestem wolontariuszem i ponad 2 godziny szwendałam się po lesie z psami. Nie wiem czy pomogło, ale słońce świeciło cudnie, psy były w miarę grzeczne, a powietrze pachniało taką jesienią, jaką najbardziej lubię....






Jutro ma być piękna pogoda i godzinka w gratisie więc pewnie znów wezmę psiaka i w las :)

Życzę Wam dobrego tygodnia i zdrowia w tych ciężkich czasach.

m.




3 komentarze:

  1. Mam identycznie jak Ty, Madziu, jednego dnia chcę góry przenosić, a drugiego nic mi się nie chce. Pomimo to staram się cieszyć drobnymi radościami dnia codziennego.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego mamy nieustanne powody do zadowolenia, skoro umiemy się cieszyć małymi rzeczami...
      Uściski :)

      Usuń
  2. Skąd ja to znam! U mnie jest identycznie, jednego dnia mam siłę na wszystko, innego czekam tylko aby móc się już położyć i zasnąć. Ale wiem już jak nieco z takim przemęczeniem walczyć. Duże znaczenie ma to co się je, ile witamin dostarcza organizmowi. Szczególnie ważna jest witamina D którą warto przyjmować w postaci suplementu https://solderol2k.pl/ .

    OdpowiedzUsuń