środa, 1 maja 2024

Maj

 I mamy oto pierwszy dzień mają. Kiedy i jak? Nie wie nikt :) no dobrze, może ktoś wie, ale ja nie mam pojęcia kiedy to zleciało... dopiero był wrzesień, nowe dzieci, płacze w przedszkolu.... a tu już powoli trzeba szykować oceny na koniec roku.  

Ale nim to nastapi czeka mnie intensywny miesiąc. Trzy I Komunie pod rząd, tydzień w tydzień.... na szczęście na dwóch pierwszych jestem gościem :) trzecią muszę przygotować od A do Z. Ale robię to z wielką radością. 

Maj to także wyjątkowy miesiąc poświęcony Matce Bożej. Jej oddałam dziś to wszystko, co ma się w maju wydarzyć. Wiem, że pomoże...

Jak przystało na święto pracy dzień zaczęłam pracowicie. Posadziłam z Mamą pomidory i ziemniaki. Pogoda dopisała więc miło było popracować fizycznie. Jutro ciąg dalszy prac ogrodowych. 

Ale rano zdarzyłam zrobić fajną sesję pod uroczą czeremchą, którą Mama przywiozła że swojej rodzinnej wsi pod Przemyślem (oczywiście jako małą sadzonkę). Pod nią stoi uroczy stary stół, który Mamie służy do przesadzania roślin, a mi do sesji ;)






Mam nadzieję, że korzystacie z pogody i  kilku dni odpoczynku. 
Pozdrawiam cieplutko :)


2 komentarze:

  1. Kocham maj, śpiewamy majówki przed wiejską kapliczką, marzę, by doczekać I Komunii św. wszystkich Wnuków, bo to wielki dzień...Piękne zdjęcia Magdo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za dobre słowo o zdjęciach.
      Od 27 lat przeżywam I Komunie z moimi uczniami i za każdym razem się wzruszam 🫶
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń