niedziela, 22 stycznia 2023

W zimowym klimacie

 Znów sypnęło śniegiem. Zima sobie przypomniała, że to jej czas :) obawiam się jednak, że nie na długo. Ponieważ właśnie rozpoczęłam ferie, pozwoliłam sobie na bardzo leniwą  niedzielę. Spałam do oporu, czyli do 8.40 :)) książka, serial, kawka.... popołudnie siedziałam w Gietrzwałdzie. Kto czyta bloga, ten wie, że mam tam wyjątkowe miejsce. Domus Mariae. Niedawno powstała tam piękna sala spotkań z niesamowitym klimatem - takiej trochę górskiej chatki. Latte piernikowe w takim miejscu smakuje wyśmienicie. Była msza, potem spotkanie ze znajomymi, na luzie, spokojnie, bez pośpiechu.... 

Był czas, kiedy byłam w Domus dwa razy w tygodniu, pomagałam rozkręcić to miejsce. Teraz jest inaczej. Jest stała ekipa ludzi, którzy dbają o to miejsce.  Wiecie, że ciężko było odpuścić, zrozumieć, że teraz nie jestem tam już tak potrzebna, że nie mam co tam robić, że teraz jestem raczej gościem,  choć takim, który w każdej chwili może stanąć za kasą ;)  nadal jest to dla mnie ważne miejsce, ale już z innej perspektywy :)  

Niezmienne jest natomiast to, że zapraszam Was tu zawsze ;)










Trafiłam tam dziś na przepiękne gadżety. Kubki, magnesy, notatniki. Dawno nie widziałam tak subtelnych, zrobionych ze smakiem rysunków i dobranych do nich cytatów.






I tak oto, powoli wkraczam w odpoczynek.... czego i Wam życzę <3


6 komentarzy:

  1. Tylko fajni ludzie tworzą tak klimatyczne miejsca! Masz Madziu w tym swój spory wkład nawet będąc gościem ;-)) Aż żal, że mam tak daleko do Ciebie i do Gietrzwałdu...
    Pozostaje mi tylko życzyć Ci dwóch tygodni cudownego odpoczynku, takiego, jakiego pragniesz i potrzebujesz!
    Ściskam i pozdrawiam :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko droga, każdą odległość da się pokonać..... Może wakacje? Urlop? Mam nadzieję, że jednak kiedyś zagościsz w Olsztynie i Gietrzwałdzie :)
      Ludzie, którzy tworzą to miejsce są niezwykli - inaczej Domus nie przyciągałby tylu pielgrzymów :)
      Dziękuję za życzenia odpoczynku. Właśnie wysłałam ostatnie dokumenty i oficjalnie mam wolne :))
      Uściski :))

      Usuń
  2. W Gietrzwałdzie byłam raz, ale wtedy jeszcze nie było takiego klimatycznego miejsca, może uda się wybrać w tym roku kolejny raz. Gietrzwałd i Święta Lipka -miejsca do których chcę się wracać. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych ferii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy bardzo serdecznie. Święta Lipka to jakoś mnie nie pociąga, jakoś nie czuję tego miejsca, ale rozumiem, że komuś może być bliskie, bo też ma swoje urok. Jezioro....
      Dziękuję za życzenia i pozdrawiam bardzo serdecznie. :))

      Usuń
  3. O Gietrzwałdzie czytałam książki, ale niestety dla mnie to za daleko. Stworzyliście obok fajne, klimatyczne miejsce. Bardzo podobają mi magnesy z cytatami, a najbardziej ten z tekstem Jesteś błogosławieństwem. Pozdrawiam Madziu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, mi też ten magnes bardzo przypadł do gustu :) cała seria jest naprawdę niezwykła.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń