sobota, 12 grudnia 2020

Projekt rama - część II

 W końcu udało mi się doprowadzić do końca pomysł z wykorzystaniem starej ramy, którą znalazłam, kiedy robili porządki w mojej szkole. Przygarnęłam - trochę czekałam na transport, ale w końcu się doczekałam. Sama realizacja trwała może 30 minut - nie licząc czasu, który potrzebowała na wyschnięcie.

I tak, w dużym pokoju nad łóżkiem zawisła dłuuuuga rama, która mieści klimatyczne zdjęcia. Będą się zmieniały
w zależności od pory roku i nastroju ;)

Nie będę już gadać - zobaczcie sami :)












Efekt bardzo mi się podoba. Jest jakiś pazur przez kolor czarny, ale zrobiło się też bardziej przytulnie i ciepło :)


Pozdrawiam Was ciepło.


7 komentarzy:

  1. Wygląda obłędnie! Ożywia tą część pokoju i jest świetnym miejscem na przeróżne aranżacje i realizację własnej kreatywności. Dobrze, że przygarnęłaś tą ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :)
      Mi też się podoba - nieskromnie mówiąc ;)
      Nie jest idealna - ostaje, z jednej strony od ściany - wypaczona... Uczę się lubić takie rzeczy ;)Ale mam takie "szczęście", że np. kubki, miski które kupuję zawsze mają jakąś skazę. Choćbym oglądała 4 razy przed zakupem w domu okazuje się, że jednak coś jest ;)

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na wykorzystanie ramy, a ona sama w sobie jest ciekawa, ma niebanalny kształt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zastanawiałam się ostatnio, co w niej było :)
      Właściwie jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam do czego mi posłuży ;)

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Madziu, bardzo ciekawie zaaranżowałaś tę ścianę, bo rama umożliwi Ci sezonową zmianę dekoracji. Świetnie zestawiłaś ją ze zdjęciami bliskich Tobie osób, ważnych chwil i miłych wspomnień. Bardzo podobają mi się tak spersonalizowane projekty, bo dzięki nim dom ma duszę i nie wygląda jest zimne hotelowe wnętrze.
    Ściskam mocno i gorąco pozdrawiam :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, moje M jest chyba mega ciepłe - takie mam wrażenie :) Goście też tak mówią - ale wiem, że sama mam w sobie takie ciepło więc dom oddaje też to, co dostaje ode mnie. I nie,żeby, się chwaliła. Po prostu jestem świadoma swoich dobrych stron.
      Rama mi się bardzo podoba :) Jestem z siebie dumna :)

      Anitko, ściskam Cię mocno :))

      Usuń
  4. Super to wygląda :) Taka dekoracja ściany naprawdę robi wrażenie i widać, że to nie jest wtedy już dom jak z katalogu, tylko że mieszkają tu określone osoby. Ale na pewno więcej sprzątania od razu jest, osobiście polecam zakupić https://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczny-plyn-uniwersalny-plyn-uniwersalny/ aby tą czynność na każdy dzień sobie znacznie ułatwić.

    OdpowiedzUsuń