niedziela, 9 czerwca 2019

Dodatkowy pokój

Udało mi się! W końcu! Mam dodatkowy pokój w moim maleńkim M2! Mieszkanie stało się M2,5! :) Bo pokoik maleńki - jakiś metr kwadratowy... Ale jest! W końcu go mam! Właściwie był od zawsze.... ;) Ktoś się domyśla? BALKON! 

W końcu się za niego zabrałam. Kiedyś miałam jakieś kwiatki w doniczkach, ale szybko kończyły żywot wystawione na piekące słońce na 10 piętrze... Szukałam innych rozwiązań.... Szukałam....Zbierałam się do tego od dobrych trzech lat.... Chciałam go pomalować na biało (spółdzielnia stanęła na przeszkodzie), myślałam jak do zagospodarować, ocieplić jego surowe pręty.... Jak dodać mu przytulności. Maleństwo, centrum miasta, wysoko, jak sprawić, żeby było choć trochę przytulniej? O matach z wikliny myślałam już
w zeszłym roku - nawet zaczęłam się rozglądać... Ale w sklepie nie mieli takich, jak chciałam.... Kolejny rok odpuściłam. 

W tym roku akcja była błyskawiczna! Internet, szybki pomiar, zamówiona mata, kurier, siostrzeniec do pomocy, jeden wieczór i TADAM!! JEST! I nie mogę się na niego napatrzeć :)) Micha mi się śmieje za każdym razem, gdy na niego wchodzę lub patrzę. Kolejny raz zaryzykowałam kwiatki, ponoć wytrzymałe na słońce ;) Zobaczymy. Wstawiłam składany stolik, przemalowane krzesło ogrodowe z "ikeły", zawiesiłam dwie doniczki  (plus jedna stojąca w rogu z miętą i czymś, co samo się wysiało). I letni salonik jak marzenie mi wyszedł. Serio!  Posiedzieć w taki długi wieczór z książką, kawą, lub po prostu z własnymi myślami - jak dla mnie rewelacja! <3 Choć siostra jeszcze namawiała do zrobienia podłogi, ale ten beton jak dla mnie jest super - miły do chodzenia, ciepły i niedoskonały ;)
Zapraszam do mojego letniego saloniku ;)

To była pierwsza przymiarka - wieczorna - zaraz po zamontowaniu maty. Jest dobrze, ale może można lepiej? ;)




Wersja nocna.....



I ostatnia, dzienna odsłona - w słoneczku, którego mam pod dostatkiem ;)....









Jestem bardzo zadowolona z efektu - szybko, tanio i jest przyjemniej.
Jak Wam się podoba mój podniebny pokoik? 
Uściski :)

15 komentarzy:

  1. Super... przytulnie i swojsko.... Życzę sporo wolnych chwil, by móc się cieszyć nowym pokoikiem.
    Pozdrawiam
    Babaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Póki co wygrywa słońce i wygania mnie, ale czekam na chłodniejszy czas... :))

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pięknie....chociaż ta wysokość nie dla mnie:)Wakacje już tuż,tuż to pozostaje tylko życzyć miłych chwil i ciekawych książek do czytania w takim pięknym otoczeniu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, czeka już na wolny czas. Jestem zmęczona temperaturami i szkolnym czasem.....
      Uściski.

      Usuń
  3. Madziu balkonik wygląda świetnie, przytulne, przemiłe miejsce wypoczynku :D Maty wiklinowe po prostu uwielbiam, uważam, ze wprowadzają niesamowitą przytulność i wyglądają pięknie. Ja mam również ;)
    Ściskam Cię serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zadowolona z maty. Nie przypuszczałam, że wprowadzi taki klimacik.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ja mam lęk wysokości na swoim 3 piętrze, a u Ciebie 10-te? Ale ten widok rekompensuje wszelkie lęki, a jeszcze tak przytulnie urządzony balkonik tym bardziej. Świetnie go zaaranżowałaś, betonowa podłoga super, zostawiłabym i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :) Jakoś się przyzwyczaiłam do wysokości. Nie myślę o tym :) A balkon zachęca do posiedzenia więc korzystam - albo rano, albo późnym wieczorem. Temperatury mnie zabiją....

      Uściski.

      Usuń
  5. Ale pięknie go urządziłaś, teraz każda chwila na nim spędzona może być magiczna i cudowna... Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna oaza relaksu ja bym tylko na podłogę cos dała np. sztuczna trawę albo pomalowała ten beton ale i tak jest mega przytulnie, a pelasie długo będą cieszyły bo to wytrzymałe kwiatki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuczna trawa odpada - nie lubię :( Może kiedyś faktycznie pomaluję ten beton, ale póki co podoba mi się jak jest :))
      Pelargonie wytrzymały już 4 burze ;) Są niezłe ;)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ja stosuje parasol z ikei przykrecany do barierki. I jest suuper

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, swój balkon wykończyłem bardzo podobnie, a większe maty wiklinowe kupiłem również do ogródka za miastem, jako dekoracja. W dobrej cenie i super jakościowe kupiłem na wiklinowy ogród

    OdpowiedzUsuń