niedziela, 23 września 2018

Zmiana nastroju

Temperatura spadła o połowę... Szczerze mówiąc już trochę miałam dość upałów. Lato - owszem!
Ale nie z takimi temperaturami :) Teraz mogę odetchnąć... Zacząć myśleć....
Wraz ze spadkiem temperatury wraca do mnie życie i czas na umilanie sobie jesiennych dni.
W końcu dziś się zaczęła :) Zatem trzeba ocieplić sobie dni... ;)
Sandały chyba już mi się nie przydadzą, na łazienkowej półeczce zamieszkały jesienne perfumy (letnie schowały się do szafki), herbatki poszły w ruch.  Jak nic jesień, panie, jesień idzie (a właściwie już przyszła). Ale nie narzekam - cieszę się każdą porą roku :)













Na zdjęciach pojawia się rewelacyjna szklana taca kupiona ostatnio w Y :) Ostatnią sztukę z ekspozycji zgarnęłam. Jak zwykle najlepsze zakupy totalnie nieplanowane :) Ot, tak zaszłam z myślą, że może coś ciekawego będzie :) I była ona. Czuję, że będzie się często pojawiać, bo zastosowań może mieć miliard <3




Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie - bo jednak słoneczko świeci :)

14 komentarzy:

  1. Piękne wprowadzenie w jesienny czas - fajne zdjęcia :-)). A szklana taca - świetny element dekoracyjny na każdą porę roku! Ostatnie zdjęcie - super!! Świece dają zawsze niesamowity nastrój :-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo. W tacy małe świece pięknie się odbijają. Ma się wrażenie, że jest ich o wiele więcej. I dają niesamowity efekt.

      Pozdrawiam jesiennie 🍁🍂🍃

      Usuń
  2. Rewelacyjna taca i piękna jesień u Ciebie Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu 🤩
      Taką już jest jednym z ulubionych przedmiotów w Domu.

      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Jesień przyszła zgodnie z kalendarzem:) Ja nie lubię jesieni:( będę marudzic na blogu, że jest:) Madziu Twoja taca mnie urzekła, świece wyglądają fantastycznie. Ostatnio w jednym ze sklepów spotkałam już ozdoby świąteczne. Mój synus kupił już reniferka, to był dopiero nieplanowany zakup:) Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już widziałam świąteczne wystawy.... Masakra...
      Jesień przyszła z całą mocą - z deszczem i niskimi temperaturami - dziś na dyżurze na dworze nie lubiłam jesieni :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ależ klimacik cudowny wprowadziałaś :-) Aż mi smaka narobiłaś na gorącą herbatę i dobrą lekturę. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem do kuchni czas ruszać po herbatkę, a do biblioteki po książkę :))
      Uściski :))

      Usuń
  5. Tacą naprawdę fajna :)
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też mi się podoba bardzo <3 :)
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  6. mmmm ale u Ciebie klimacik - idealny do czytania :)
    Extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tylko ostatnio czasu brak....
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Cudne, ciepłe i niezwykle przyjemne jesienne klimaty :D Taca super :)
    Ściskam Madziu <3

    OdpowiedzUsuń