niedziela, 25 lutego 2018

Czarna dziura czyli....



.... damska torebka :) Też tak macie, że czasem wyciągnąć szybko coś, co nam teraz, natychmiast potrzebne z naszej torebki to nie lada wyczyn? Czasem moja torebka przypomina właśnie taką czarną dziurę, w której rzeczy żyją własnym życiem i nie chcą się szybko odnaleźć.

Lubię zaglądać w damskie torebki więc pomyślałam, że dziś pokażę Wam moją. Lubię duże, workowate torby. Zresztą przy moich gabarytach z mała wyglądałabym po prostu śmiesznie :) Mam dwie małe, ale to takie tylko na rynek jak jadę, albo większe zakupy i nie muszę mieć wszystkiego ze sobą.  Przerzucone przez ramię noszą się bardzo wygodnie. Inną mam na zimę, inną noszę latem. Ta na lato - to tak naprawdę torba do wózka dziecięcego :)) Ale zakochałam się w niej i noszę już trzeci rok - kiedy tylko wyciągnę ją na sezon pokażę Wam. Teraz torebka zimowo-wiosenna... Worek <3 A w nim..... No właśnie - ciekawa jestem co nosicie w swoich torebkach?

W mojej znajdziecie: telefon, klucze (zapomniałam dołożyć do zdjęcia), kalendarz (czasem dwa -
ten w kwiaty to nauczycielski), portfel, power bank (piękny, różowy <3), piórnik, kosmetyczkę (a niej coraz więcej tabletek....), błyszczyk (Clarins - mój numer 1!!), saszetkę z kabelkiem, słuchawkami i różańcami (niezłe zestawienie, co?) i krem do rąk (obowiązkowo!).  I tak z grubsza wygląda wnętrze mojej torebki.
I to jest zestaw obowiązkowy.  Zawsze przechodzi do innych torebek jeśli zmieniam. Gdybym miała większą to pewnie jeszcze kilka innych rzeczy bym dorzuciła - na wszelki wypadek ;) Ta letnia jest właśnie taka duża - mogę w nią załadować i dwa kilo ziemniaków i 5 książek :)) Tylko potem ramiona się buntują ;)






W poprzedni weekend rozpoczęłam sezon na kwiaty cięte w domu. Zimą jakoś mi nie leżą - zimą nie ma kwiatów ;)) Ale jak tylko słonko  zaczyna mocniej świecić, chce mi się wiosny i kwiatów :) No i teraz już będą :)



Kochani, podzielcie się tym, co skrywają Wasze torebki, małe, duże, czarne, zielone - wszystkie! Chętnie poczytam. Co zawsze musicie ze sobą mieć, czego nie może zabraknąć :)
Uściski wielkie :)

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam duże torebki. Ja w mojej mam wszystko i to, że piszę, że wszystko nie jest przesadzone:) Jako mama muszę być gotowa na wszystko:) Pozdrawiam serdecznie w ten mrozny wieczór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako mama z pewnością masz w torebce wszystko :))
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Ja, podobnie jak Ty, jestem dużą kobietą i przeważnie taka torebka mi towarzyszy, a zawartość podobna do Twojej. Dodatkowo obowiązkowo muszą być chusteczki higieniczne i siatki na zakupy. Piórnika nie noszę, ale długopis musi być. Różaniec w torebce, w kurtce też. Zachwycam się Twoimi świecznikami - cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Lenko, dziękuję za odwiedziny :)
      Chusteczki też mam, a torby mam w samochodzie - zawsze kilka. Ale do torebki tez muszę wrzucić jedną :))
      Pozdrawiam ciepło i zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. Świetny wpis, Madziu:). Czarna dziura he he;))). Ja na co dzień noszę małą torebkę, co by za dużo nie dźwigać, bom mała jest;). A w niej obowiązkowy zestaw to: chusteczki, klucze, portfel, telefon, długopis, mały notesik, tabletki na migrenę oraz torba bawełniana na zakupy. Więcej nic się nie zmieści;))). Błyszczyk też jest u mnie obowiązkowy, ale trzymam go w kieszeni kurtki, jak również mały różaniec. Jak jadę gdzieś dalej, to biorę większą torebkę albo plecaczek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Iwonko. Te damskie torebki to tajemna wiedza i emocje 😊😊
      Uściski.

      Usuń
  4. Madziu moje torebki są tak zróżnicowane , że ciężko mi nawet cokolwiek uogólnić. Były czasy kiedy w mojej torebce mogłaś znaleźć nawet garnek :) (mój brat wypomina mi go do dziś i śmieje się że mnie okrutnie). Teraz stawiam raczej na małe torebki, nie przeszkadzające mi w codziennym biegu :). W mojej torebce znajdziesz tylko: chusteczki, portfel, telefon, pomadkę, notes, długopis i gumy miętowe :). Pozdrowienia gorące przesyłam Ci :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pobiłaś wszystkie na głowę :)) Garnek... Tego jeszcze nie grali :))

      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  5. Oj skąd ja to znam. W mojej torebce znajdzie się wszystko i jeszcze więcej. Notes lub dwa, książka, piórnik, kosmetyczka, tabletki przeciwbólowe, zestaw naprawczy - plasterki, nici, igła, telefon, ładowarka, chusteczki, klucze, portfel, jak do pracy chodziłam to jeszcze drugie śniadanie i przewodnik dla nauczyciela, a że pracowałam w przedszkolu(niedługo tam wracam) to jakieś papierki, rysunki od dzieci, małe zabaweczki. Cuda😁😁😁 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, znam... U mnie też można znaleźć naklejki, klucze do pokoju nauczycielskiego, obrazki....
      Zestaw igły i nitki też mam :)) Jeszcze tylko młotka mi brakuje ;)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. U mnie bardzo podobnie, jednak jestem torebkową bałaganiarą. W mojej torbie poniewiera się mnóstwo paragonów, papierków, torebek foliowych. Porządki w torbie robię gdy już niczego nie mogę w niej znaleźć i gdy jest mi już wstyd za ten bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety torebki worki mają to do siebie, że są miękkie i trudno w nich mieć porządek. Co innego sztywne, kuferki.... Ale te jakoś mi nie leżą - nie moja stylówka ;)

      Uściski wielkie :)

      Usuń
  7. Faktycznie w damskiej torebce można czasem różne dziwne rzeczy znaleźć :)
    Też lubię duże shopperki, bo mieści się w nich sporo rzeczy.
    A co to kwiatów to też zaczęłam już sezon i wyobraź sobie, że identycznie.
    Żółte tulipany w białym dzbanku :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę - jakie jesteśmy jednakie w doborze kwiatów :)
      Torebki damskie to temat rzeka.... ;)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Różaniec, dwa notesy, dwa długopisy, klucze domowe i szkolne, parasol składany, chusteczki higieniczne, dwie szminki w najczęściej używanych kolorach, coś dla Wnuka jak wracam z pracy, metr krawiecki, portfel, pilniczek do paznokci, telefon+ ładowarka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wcale mnie nie dziwi zawartość Twojej torebki 😄

      Usuń
  9. Bez torebki nie wyobrażam sobie życia. Lubię też plecaki. Jestem fanką szmacianych toreb na zakupy. Także nowe przepisy o jednorazowych reklamówkach są, że tak powiem w moim guście:) Ostatnio kupiłam fajną siateczkę z napisem "torba na duperele" hi hi hi. Wzbudza zainteresowanie! (Polecam sklep Spod Lady-retro prezenty). Także w mojej torebce i dużej i małej zestaw podobny do Twojego Madziu (a telefon identyczny!) plus zabawna siateczka plus bałagan niestety... Nie wiem czemu bo lubię porządek. Jakoś tak sam się robi:) Pozdrawiam Cię serdecznie i najlepsze życzenia w Dniu Kobiet Madziu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzmacniane torby to też mój konik. Te że strony, którą poleciłaś są super!! Chyba się skuszę na kolejną... w samochodzie też jeździ ze mną kilka. Bałagan i ja mam 😄 nieustanny 😉😉
      Pozdrawiam ciepło. I dziękuję za życzenia. Tobie również wszystkiego dobrego.

      Usuń
    2. Szmaciane torby miało być.... 😂😂

      Usuń
  10. Ja mam kilka torebek i każdej wędrują moje ulubione rzeczy :) Mam np kilka pomadek, bo zawsze jakąś gubię... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w swojej torebce ze sklepu https://zoio.pl/dodatki/torebki trzymam poza chusteczkami, kosmetykami, ładowarką do komórki, kluczami i portfelem mam multitool, lutownicę, kości do RPG, tabletki przeciwbólowe, plastry i klucz do roweru.

    OdpowiedzUsuń