niedziela, 6 października 2024

Czas się nastroić

 Jakoś do tej pory nie dopuszczałam do siebie myśli, że już jesień. Nie broniłam się, ale mam jakiś taki młyn w życiu, że ciągle mi to umykało. Tym bardziej, że wrzesień bardziej przypominał lato :) 

Ale dłużej nie można omijać tego tematu ;) choć przyszły tydzień ma być ciepły i słoneczny, dziś poczułam kolejny chłód w powietrzu. Powietrze pachnie jesienią, przyroda też przyjmuje jej obecność. 

Nic nie robi lepiej jesieni niż klimatyczne kadry wyczarowane w kilka chwil. Jabłka pod kruszonką, kawka z cudowną pianką, świeczka.... no wiadomo o co chodzi :) ciepło i przytulnie się zrobiło.

W tym roku mam niewiele czasu na takie delektowanie się wolnym czasem. Zapełniłam sobie prawie wszystkie wieczory w tygodniu ;) na własne życzenie. Zobaczymy jak będę funkcjonować na koniec października 😜🤣

Póki co, chwilo trwaj🩷🤍






Życzę Wam Kochani pięknych jesiennych chwil :)

3 komentarze:

  1. U Ciebie już sezonowo, super <3
    U nas też już wieczorem palą się cynamonowe świeczki i gości herbatka korzenna :)
    Dołączam do grona obserwatorów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, witam Cię serdecznie w moim świecie. Czuj się jak u siebie i bierz to, czego Ci potrzeba. Bardzo się cieszę, że do mnie trafiłaś :)
      Kiedyś częściej przygotowywałam sobie takie miłe, nastrojowe aranżacje. Chyba do tego wrócę, bo to zawsze miłej posiedzieć w pięknym i klimatycznym otoczeniu.
      Pozdrawiam serdecznie i życzę samych cudowności:))

      Usuń
  2. To piękne, jak ważna jest taka trwała, wspierająca przyjaźń! 💛 Czasem naprawdę warto zatrzymać się, dać sobie oddech i spędzić dzień inaczej – to pozwala naładować baterie i przemyśleć wiele spraw. Jakie masz plany na kolejne weekendy, żeby trochę odetchnąć i zadbać o siebie? Zapraszam też na joannabeauty.pl

    OdpowiedzUsuń