czwartek, 21 grudnia 2023

Przełomowy rok

 Z której strony by nią patrzeć ten rok był dla mnie i mojej rodziny przełomowy. 

Wiele radosnych wydarzeń, spełnionych marzeń, pięknych chwil, nowych relacji...

W rodzinie wielkie zmiany. Był ślub, zaręczyny i na koniec roku bomba- ciąża 😄 i kazda z tych wiadomości u innego dziecka moich sióstr. Jedna siostrzenica wyszła za mąż, chrzesniak się zaręczył, a najstarsza siostrzenica jest w stanie błogosławionym 😄 obfitość radości. 

Ja zdecydowałam się wyjść poza swoją strefę komfortu i jak wiecie poleciałam na pielgrzymkę sama, bez znajomych. To był dla mnie ważny czas. 

I spełniłam swoje małe pragnienie - zrobiłam sobie tatuaż.  Mały, delikatny. Myślałam o nim prawie 20 lat... 

To był zdecydowanie przełomowy rok, działy się cuda codzienności - tak jak było napisane w kalendarzu, który mi towarzyszył w tym roku. 

Mam nadzieję, że Wasz rok też był dobry. Wiadomo, było też trochę ciężkich chwil, ale staram się widzieć jednak pozytywy. I dziękuję Panu za to, czym mnie obdarzył w tym roku.




Od tego roku noszę też okulary do czytania :)








Ściskam Was mocno i mam nadzieję, że jakoś się zbiorę żeby tu wracać....


4 komentarze:

  1. Jak dużo dzieje się... Madziu życzę radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiego dobra w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Lenko z całego serca. Niech święta będą dla Ciebie dobrym czasem :)

      Usuń
  2. Madziu, piękny i dodające otuchy jest Twój post 😊 Tatuaż śliczny, bo subtelny, Ty urocza i radosna, a co najważniejsze moc dobra, którego doświadczałaś wraz z rodziną w tym roku. Życzę, by te cuda codzienności towarzyszyły Ci również w przyszłym roku i żywię nadzieję, że będziesz tu częściej z nami 😉
    Tymczasem w ten świąteczny czas życzę, by Bóg oświeca drogi Twego codziennego życia, obdarzył błogosławieństwem i pomagał życie czynić szczęśliwym. Zdrowych, radosnych i pełnych ciepła świąt Bożego Narodzenia!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, dziękuję z całego serca za dobre słowa:) dzieje się w mijającym roku ;)
      Tobie także życzę wszelkiego dobra i radości Bożego Narodzebia rozciągającej się na każdy dzień Nowego Roku 😁😁

      Usuń