poniedziałek, 25 lipca 2022

Nie oczekuj....

 .... a zobaczysz, co się zacznie dziać. 

Niedawno miałam mały spadek formy psychicznej i żaliłam się mojemu przyjacielowi, że przez cały weekend nikt się do mnie nie odezwał, nie zadzwonił, nie napisał smsa.... jakoś tak mnie to zdołowało trochę. Powiedział mi, żebym nie miała oczekiwań, żebym odpuściła. 

I kiedy tak zrobiłam spotykają mnie miłe niespodzianki. Niespodziewane, miłe spotkania, zaproszenia do kolejnych... jednym słowem jestem mile zaskoczona. 

Ostatnio, przy okazji takiego spotkania miałam okazję odwiedzić piękną cerkiew w Górowie Iławeckim. Tyle lat tu mieszkałam i nigdy nie byłam. A jak już weszłam to oniemiałam.... Z zewnątrz nikt by nie pomyślał, że to cerkiew, w środku perełka. Historia świątyni jest długa i zawiła. Nie będę tu opisywać. Pokaże Wam tylko efekt wielu lat pracy nad odbudową i przystosowanie do obrządku greckokatolickiego. Autorem malowideł jest Jerzy Nowosielski. I to powinno wystarczyć za całą rekomendację. Jeśli będziecie w okolicy warto tu zajrzeć, do małego miasteczka, gdzie czas płynie inaczej, a w cerkwii czuć OBECNOŚĆ. 









Autorką większości zdjęć jest s. Beata :)

Od prawie tygodnia jestem na mojej wsi i czerpie jej spokój każdą częścią swojego ja :)


I cały czas się przekonuję, że blisko nas jest piękno. Tylko trzeba je zobaczy <3 
Serdeczne uściski dla Was.


4 komentarze:

  1. Wyczułam od razu klimaty podobne do moich:) Odpoczywaj na wsi, ciesz się słońcem i nie zamartwiaj zbytnio. Proście a będzie wam dane, kołaczcie a otworzą wam. Serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że jesteśmy podobne. Już dawno czytałam Twojego bloga.
      Odpoczywam ile się da!
      Uściski.

      Usuń
  2. Jestem w trakcie lektury twojego bloga. Odkrywam go karta po karcie i chcę ci złożyć najlepsze życzenia urodzinowe:) Co roku, 28.01 obchodzimy je razem Magda:) Wychodzę z pracy zaraz, to będzie dobre popołudnie choć deszczowe:) Ciao Bella:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, mamy urodziny tego samego dnia? Ale jazda! Super. Cieszę się, że podoba Ci się u mnie. Zapraszam zawsze :)

      Usuń