poniedziałek, 22 czerwca 2020

Domowo

Koniec roku szkolnego dla wychowawcy to istne szaleństwo :) Nie będę się rozwodzić nad zawiłościami końcoworocznymi ;)

Robię co mogę, żeby moje mieszkanie było jak najbardziej przyjazne i przytulne.
Ostatnio pojawiło się coś, co czyni to moje M jeszcze bardziej domowym :) Za sprawą nowych domków.
Okazało się, że niedaleko mojego rodzinnego domu (3 minuty spacerkiem) powstała pracownia artystyczna "Stary Dom". Otworzyła ją Magdalena - młoda, pełna energii dziewczyna, którą pamiętam jako podlotka. Teraz to mama dwójki dzieci i matka pracująca, z głową pełną pomysłów i piecem do wypalania ceramiki. I domki, to tylko część tego, co można kupić u Magdy, w Starym Domu :) Wybrałam dla siebie latarenkę i domek do przechowywania ze zdejmowanym dachem. Cuda!
Nie będę się rozpisywać - popatrzcie sami :)
















Będąc ostatnio na spacerze przytaszczyłam też łąkowy wiecheć, który wspaniale się wpisał w klimat zdjęć :)


Wybaczcie ilość zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować ;)
Uściski wielkie :)

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się, cuda, a w towarzystwie tego bukietu z polnych kwiatów no istna bajka... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne, małe dzieła. Super prezent sobie sprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - zrobiłam sobie sama prezent :)
      I takie są najlepsze :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Magdo, te domki sa przeurocze i faktycznie pieknie komponuje sie z takim bukietem polnych kwiatow, jest tak swojsko :) Serdecznosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki nastrój robią - szczególnie wieczorem :)
      Uściski Kamilko :)

      Usuń
  4. Madziu, bardzo zdolna "duszyczka" stworzyła w swej pracowni tak unikatowe rękodzieło.
    Jestem pod wrażeniem :-)) Cudownie skomponowałaś te domki z bukietem łąkowych kwiatów.
    Sama równie bajecznie wyglądasz w ich otoczeniu. Świetne zdjęcie (to ostatnie)!!!
    Ściskam mocno.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko, tez jakoś podoba mi się to zdjęcie.
      A Magda to faktycznie to bardzo zdolna artystka :)
      Serdeczności ślę :)
      m.

      Usuń
  5. Wspaniala pasja do ceramiki, podziwiam autorke! Takie detale ocieplaja dom i czynią go wyjatkowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są jedyne w swoim rodzaju - nie ma dwóch identycznych :)

      Usuń
  6. Cudowne są te domki, jak z bajki o leśnych duszkach:) Fajnie wszystko to razem zestawiłaś - łąka, kanka i domki. Super! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
      Zapraszam częściej i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Sielsko anielsko u Ciebie Madziu,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :)
      Pozdrawiam z zimnej północy :)

      Usuń