wtorek, 22 października 2019

Ex Libris

Ktoś pamięta co oznacza Ex Libris? Moi czytelnicy zapewne - bo gdybym zapytała moje dzieci szkolne pewnie jednostki by wiedziały. W końcu doczekałam się własnego "ex librisa" :)) Z pomocą przyszła mi niezawodna firma - RetroNadruk. Kiedyś już korzystałam z ich oferty, kiedy zamawiałam Ex Libris koleżance na urodziny. Firma ma w ofercie mnóstwo wzorów rożnych pieczątek. Przed wykonaniem przesyłają wzór do akceptacji. Profeska - mówię Wam!!

Na początku myślałam o pieczątce z książką, kotem i kubkiem. Ale potem stwierdziłam, że zbyt oczywiste. Znalazłam natomiast taki, który też oddaje mnie - moje zainteresowania,  marzenia i romantyczną duszę.... 
Pieczątka przyszła w cudownym pudełku, pięknie zapakowana, w płóciennym woreczku, z wielką dbałością
o każdy szczegół. Jestem zachwycona!!










Pozostając w temacie książek - tydzień temu byłam na spotkaniu autorskim z Ałbeną Grabowską - autorką "Stulecia Winnych". Spotkanie odbyło się w bibliotece, w mojej maleńkiej wsi rodzinnej. Akurat byłam
u Rodziców - rekonwalescencja ;) P. Ałbena okazała się wspaniałą kobietą, pełną ciepła, pasji, miłości do słowa, książek. Opowiadałam barwnie o początkach pisania, o powstawaniu serialu "Stulecie Winnych".  Cierpliwie odpowiadała na wszystkie pytania - także te o życiu prywatnym. Spotkanie było bardzo ciekawe
i nikt ani przez chwilę się nie nudził. Oczywiście zestaw obowiązkowy to wspólne zdjęcie i dedykacja
w książce :))








I tak się kręci jesienny czas.... W poniedziałek wracam do pracy..... Zobaczymy jak to będzie :))
Pozdrawiam Was słonecznie :))

P.S. Post nie jest sponsorowany :))


13 komentarzy:

  1. Super pieczątka, fajny pomysł na zrobienie sobie prezentu. Wspaniałe spotkanie za tobą, pozytywnie zazdroszczę. Spokojnego powrotu do pracy życzę i dużo zdrowia. Ślicznie wyglądasz na zdjęciu z Ałbeną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taka pieczątka to też dobry prezent dla kogoś, kto jest molem książkowym :) ja bym chciała taki dostać ;)

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Śliczna pieczątka.:) Madziu na zdjęciu z pisarką promieniejesz.:) Udanego powrotu do pracy, dużo zdrówka i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa. Mam nadzieję, że spokojnie wejdę w tryb szkolny.

      Uściski wielkie.

      Usuń
  3. Uwielbiam Ex Librisy. Twoj jest przepiekny. Teraz mozesz pieczetowac wszystkie swoje ksiazki:) Ja kiedys tez przymierzalam sie i w koncu nie kupilam bo kilka mi sie spodobalo i nie moglam sie zdecydowac:))) Super wygladasz Magdo, powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też miałam problem z wyborem.... W końcu zdecydowałam się na ten i nie żałuję :)) jestem bardzo zadowolona.

      Ściskam Cię mocno.

      Usuń
  4. Piękna pieczątka. Czy wzór wybiera się z gotowych wzorów, czy można też zaprojektować po swojemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, nie wiem czy można zaprojektować swój. Ja wybrałem z gotowych. Musiałabyś napisać do firmy, ale myślę, że możliwe, że będzie można swój wymyśleć.

      Pozdrawiam i szczerze polecam firmę.

      Usuń
  5. moje marzenie! biblioteka pęka w szwach, jestem z niej niesamowicie dumna... a taka opieczętowna byłaby wspaniała :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nic trzeba spełnić marzenie :)
      Gorąco namawiam do tego :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Wie!super! Mój mąż jest fanem pieczątek i ciagle coś zamawia, mnie też marzy sie swoja, muszę pomyśleć o niej bo już Ci zazdroszczę.☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem bardzo korzystną pożyczkę na na prawdę wygodnych warunkach spłaty mozna wziąć tutaj https://lowcachwilowek.pl/pozyczki-na-raty/. Niedawno sam byłem w potrzebie i pożyczałem właśnie u nich. Wydaje mi się, że oferta powinna was do siebie przekonać, ponieważ jest na prawdę atrakcyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz jasna pieniądze pożycza wiele osób, ale trzeba wiedzieć, że wszystko trzeba kiedyś zwrócić. W razie takiej kryzysowej sytuacji zawsze dostępna jest konsolidacja chwilówek Poznań . Bardzo pomocne rozwiązanie, wiele osób z niego korzysta

      Usuń