wtorek, 30 lipca 2019

Wieś w centrum miasta

W niedzielę wróciłam od Rodziców.... Inny świat.... Cisza, spokój, życie ma inny rytm, wszystko toczy się zgodnie z naturą.... Jeszcze tam wrócę w sierpniu. Póki co zachciało mi się troszkę wsi w mieście. I tak też nakryłam swój stół. Położyłam obrus kupiony w sh - zauroczyły mnie wyszywane fiołki. Do tego naczynia, które kojarzą mi się z życiem na wsi. Co ciekawe - ani jedna skorupka ze zdjęć nie jest nowa - wszystkie to rynkowe i sh-dowe zdobycze! Bardzo he lubię. Jak dla mnie doskonale oddają ducha sielskości..... <3











Wielkie uściski :))

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdobycze i cudnie zastawiony stół.:) Ja też lubię takie starsze rzeczy z duszą. Pozdrawiam Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie stare rzeczy mają to "coś", czego nowe nie mogą mieć :)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Stół zastawiony przepięknie, tak swojsko i przytulnie... w dodatku ten boski placuszek, cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Maks, ciasteczko to hit rynkowych zakupów :) Zawsze po nie jest kolejka ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pieknie, obrus jest CUDNY!!! wszystko slicznie pasuje, a na takie ciacho to mi slinka leci. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też obrus bardzo sie podoba - takie delikatny jest. Choć ma jeden element, który totalnie mi w nim nie pasuje, ale ciiiii - tylko ja to wiem ;)

      Uściski.

      Usuń
  4. Zestaw śniadaniowy jest śliczny. Uwielbiam rzeczy z duszą: ) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zdobycz rynkowa- cuda można tam znaleźć :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Sielsko nakryty stół☺ Potrafisz celebrować chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Mysiu - takie małe chwile dają szczęście :))
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  6. Śledzę Pani bloga od kilku lat. Jestem oczarowana tworzonymi przez Panią aranżacjami. Klimat mieszkanka jest mi bardzo bliski. Niedawno znalazłam wpis "Majowa wyprzedaż" z 06.05.2018. Jestem zainteresowana filiżanką ze spodkiem(12zł), jeśli oferta jest aktualna.
    Poza tym, czekam niecierpliwie na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa - tym bardziej, gdy blog mi już trochę nie idzie....
      Niestety filiżanki już nie ma :(

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń