czwartek, 7 marca 2019

Słońce, morze, błękitne niebo....

Tak.... Już mi trochę tęskno do takiego zestawienia kolorów. Błękit morza, nieba i piękne słońce.... Ale już niedługo.
A póki co mam taki zestaw dzięki ceramice Ib Laursen i forsycji.
Dopadło mnie potworne coś z gardłem. Przełykać nie mogę. Jakby mi ktoś tak miażdżył czymś. Mam nadzieję, że samo przejdzie, bo lekarzy omijam jak mogę. Dziś koleżanka poleciła mi jeszcze imbir kadnyzowany więc podjadam. Pije mleko z miodem i czosnkiem, biorę tabletki.  Średnio pomaga narazie.... liczę, że do poniedziałku minie....







Pozdrawiam Was ciepło.

10 komentarzy:

  1. Jeszcze mamy sezon na przeziębienia. Ja niedawno wróciłam z moim synkiem ze szpitala. Mały złapał zapalenie oskrzeli i mamy inhalacje... Skąd masz już forsycje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa tygodnie temu przywiozłam od Mamy nagie gałęzie. A teraz są całe pokryte kwiatami.

      Pozdrawiam i życzę zdrowia.

      Usuń
  2. Mnie też coś znowu bierze, a chorowałem z niecały miesiąc temu i to dość mocno... Zdrówka Madziu! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja musiałam odwiedzić dziś rano SOR. Wczoraj lekarz mnie nie przyjęła. Teraz już mam nadzieję na szybko powrót do zdrowia.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. A próbowałaś płukać wodą z solą? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Niestety, skończyło się dziś rano na SOR-e. I dwa antybiotyki. I już po pierwszej dawce ulga...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Następnym razem, przy pierwszych oznakach bólu gardła spróbuj 1/2 szklanki ciepłej wody do tego 1 łyżeczkę wody utlenionej i 2-3 krople jodyny - pomaga. Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź i odwiedziny.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Nie słyszałam o imbirze kandyzowanym ja po prostu sobie do herbatki wkrawam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Ela to też bym nie wiedziała.... jest niezły.;) kupiłam koleżance na urodziny słoiczek- zajadala, aż miło....:)

      Usuń