sobota, 30 marca 2019

Fiołki na stole

Zapach fiołków to jeden z moich ulubionych kwiatowych zapachów. Same fiołki też bardzo lubię. Ale te dzikie, leśne. Trudno je znaleźć. Dlatego tak lubię fiołki na ceramice. Udało mi się zebrać mały zestawik
z fiołkami właśnie. Szczególnie bliski mi jest dzbanek. Kiedy zaczynałam czytać pisma wnętrzarskie zauważyłam jak dużo ludzi kupuje piękne rzeczy na targach staroci, z drugiej ręki. Zaczęłam odwiedzać rynek... Mniej więcej w tym samym czasie moja koleżanka otworzyła taki niby sklep - właśnie z rzeczami używanymi. W wielkiej hali można było się zatracić.... Jeździłam  do niej z koleżankami z pracy....
Każda wyjeżdżała z kilkoma kartonami rzeczy. Wiele z nich rozdałam.... Kiedy zaczęło mi przeszkadzać, że mam tak wiele..... Ale kilka rzeczy zostawiłam - między innymi ten dzbanek - bardzo go lubię i raczej zostanie
u mnie :)) Kubek dostałam od koleżanki na urodziny <3, talerzyk to też zdobycz rynkowa, reszta także.
A ostatnio w Tk Maxx zobaczyłam takie urocze czekoladki <3
I już wiedziałam, że pojawią się w tym poście :)) 
Do kompletu syrop z lawendy - tu bardziej chodzi o kolor fiołkowy ;))
Zapraszam na kawę w towarzystwie fiołków - jakże wiosennych :))










Ostatnie pół tygodnia byłam na zwolnieniu - nie obeszło się bez antybiotyku - trzeciego w ciągu dwóch tygodni..... :(( Jeszcze nigdy tak mnie nie ścięło gardła :(( Ale już lepiej :))

Uściski dla Was, kochani :))

20 komentarzy:

  1. ... cudowny klimat stworzyłaś, bardzo podobną w klimacie zastawę z fiołkami pamiętam z domu Babci mojej kochanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przywołałam miłe wspomnienia :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ale cudeńka! Tworzą delikatny, romantyczny komplecik. Piękne zdjęcia, uczta dla oczu. Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fiołki na czasie :)
      Zdrowie już się poprawia :)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne...a u mnie całe dywany fiołków w przydomowym laso- sadzie. Zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna porcelana, idealna na wiosenny czas.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny :))

      Pozdrawiam i zapraszam częściej.

      Usuń
  5. Zdrówka!!!!! No pięknie na tym stoliczku się zrobiło.pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten twój zestaw! Cieszę się, że trafiłam z kubkiem, tym bardziej, że teraz wypadłam z obiegu porcelanowo-rynkowego, ale po woli wracam. Upodobanie do skorup chyba nigdy mi nie minie! Ech tęsknię za naszymi wypadami na szpernil.... i tą adrenaliną przy wyszukiwaniu skarbów, no i okrzykami radości, gdy sie znalazło coś zachwycającego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - te wypady były wspaniałe. Mnie ciągnie na stadion w którąś niedzielę - jak już będzie cieplej. Reflektujesz? Myślę, że już po świętach na spokojnie :)

      Usuń
    2. Pewnie. Tylko, że stadion to nie to samo... Ale zawsze jakaś namiastka.

      Usuń
  7. Stworzyłaś cudowny, romantyczny, domowy klimat. Fiołki to wdzięczny temat przewodni. U mnie fiołkowy kobierzec co wiosnę kwitnie wokół domu. Na pewno poświęcę fiołkom w przyszłości odrębny post. Życzę zdrówka i udanej niedzieli. Zapraszam w moje skromne progi: mojepasjewobiektywie.blogspot.com
    Anita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo i cieszę się, że mnie znalazłaś :) Mam nadzieję, że będziesz zaglądać do mnie częściej :)
      Zajrzałam do Ciebie i będę zaglądać :))

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Uwielbiam pić herbatę z pięknych filiżanek. Te Twoje są zachwycające. Już dzisiaj wpadłabym do Ciebie na five o'clock :)))
    Z okazji rozkwitającej Wiosny życzę Ci słońca i uśmiechu na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam, przepraszam, że tak późno, ale dużo się działo :))

      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że już lepiej ze zdrowiem Madziu?
    Fiołkowy komplet niezwykle urokliwy.
    Życzę Ci Radosnego Alleluja!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, wyszłam na prostą jeśli chodzi o zdrowie :))
      Dużo się dzieje, dlatego takie opóźnienia w odpisywaniu.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Dzbanek jest przecudny. Gdyby kiedykolwiek zakiełkowała Ci w głowie myśl, że chcesz się go pozbyć to chętnie go przygarnę.

    OdpowiedzUsuń