niedziela, 25 listopada 2018

A niech się już świeci

A co tam, niech już świat błyszczy, świeci i migoce. Jakoś mi w tym roku absolutnie nie przeszkadzają wczesne reklamy, błyskotki... Może dlatego, że ciągle coś mam do zrobienia, coś mnie goni, 11 listopada, jasełka.... Nie ma czasu na nudę. I żeby nie przegapić tego oczekiwania nie odrzucam tym razem wczesnej ferii barw i świecidełek. 

Od jakiś dwóch lat przed samymi świętami i w trakcie zapodaję sobie tylko lekkie i przyjemne lektury.
Żeby się dobrze kończyło, pachniało świętami, miłością i dobrocią. Wokół tyle cierpienia i bólu, że w tym okresie w książkach je sobie odpuszczam.... Niech będzie dobrze, niech mnie otulają rodzinną atmosferą, niech poczuję mróz, co szczypie w nos i zobaczę połacie białego puchu, niech poczuję zapach pierników
i gorącego kakao.....
W tym roku już zaczęłam świąteczny maraton książkowy. Mój stosik prezentuje się tak:

















Powoli wprowadzam do domu zimowo-świąteczne akcenty. Pierwszy to światełka. Z Chin.... ;) Serio, za jakieś śmieszne 7,5 PLN :) A wyglądają super, na prąd, nie baterie :) Wieczorem robią super nastrój :)




Wybaczcie ilość zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować :)
A już za tydzień Adwent. Kolejny..... I zaraz koniec roku.... Kolejny.....
Udanego tygodnia :))

18 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na grudzień zaczynam dekorowanie domu ;) Zazdroszczę Ci, że masz czas na książki ja od miesiąca próbuje się zabrać za czytanie i ciągle brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie Książka wciągnie to potrafię czytać i czytać.... często rano przed pracą.
      Uściski.

      Usuń
  2. Ja też lubię świecidełka i będę już stroić dom, cieszmy się świętami jak najdłużej. Mam też galerię zdjęć więc odgapię od Ciebie oświetleniowy pomysł.
    I książki też:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę się częstość pomysłami 😁 i książkami też.
      Pozdrawiam Cię Basiu ciepło.

      Usuń
  3. Madziu, możesz podać tytuły swoich książek, nie wszystkie mogę dojrzeć, a chętnie wpisałabym je na listę swoich lektur do przeczytania :*
    Śliczny, świąteczny klimat już u Ciebie :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, jak tylko wrócę do domu napisze tytuły.

      Usuń
    2. Aguś - mam nadzieję, że tu zaglądasz :)
      Myślę, że nie widać książki Krystyny Mirek - "Tylko jeden wieczór" - akurat tę już przeczytałam i jak zawsze jest super. Lubię książki tej autorki. Jakbyś jeszcze nie mogła jakiejś dojrzeć powiedz tylko które, a napiszę :) Jest tam też seria Gabrieli Gargaś - zaczyna się od "Wieczór taki jak ten" i najnowsza powieść Magdaleny Kordel "Pejzaż z aniołem".

      Uściski wielkie :))

      Usuń
    3. Dziękuję kochana, już sobie zapisałam <3
      Ściskam Cię serdecznie :D

      Usuń
  4. Pięknie u Ciebie, jak zwykle. Niezły stosik, ale czytanie to sama przyjemność ;).Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie jest cudowne! Nie wyobrażam sobie życia bez książek.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. a te lampki tak bezpośrednio z Chin czy z jakiegoś sklepu w PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpośrednio. Znajomych syn zamawiał i się załapałam 😁

      Usuń
  6. U mnie też już się świeci w każdym kącie. Trzeba sobie uprzyjemnić te ponure i ciemne dni. Patrząc na Twoje zdjęcia już czuje się świąteczny klimacik, a książki chciałoby się od razu pochłonąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym pędzie w pracy trzeba się dopieszczać w domu światłem i zapachem...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ale klimacik - rozkosznie. Ja tez mam przygotowane stosiki do czytania - ale nada czasu brak. Choć chęci są . Lampki naszykowałam teraz tylko czekam na wieszanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry klimat to w grudniu podstawa :))
      Ja najczęściej czytam wcześnie rano - zawsze wykroję choć 15 minut :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Jaki klimacik BOSKI! Ja też już nabyłam kilka świątecznych lektur i wieczorami daje się przenieść w ten magiczny czas:-) Uwielbiam czytać! Ściskam Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowa - wyjątkowo i mnie podoba się mój klimat na zdjęciach - nie zawsze tak jest.... Wieczory są super :))

      Uściski wielkie :))

      Usuń