niedziela, 29 lipca 2018

Wakacje na spontanie

Gdybyście mnie zapytali na początku wakacji jakie mam plany powiedziałabym to, co wszystkim mówiłam - "Nie mam planów, nie wiem co będę robić. Pojadę do Rodziców, pewnie nad morze do siostry....". Głównym planem i najważniejszym była wymiana auta. Udało się to załatwić na samym początku wakacji i już 5 lipca stałam się posiadaczką białej Yariski :)) A potem - niech się dzieją wakacje......
I się zadziały! I to jak!! Moja siostrzenica zaczęła szukać towarzysza podróży.... Gdzie? Nie wiadomo.... Miało być ciepło..... Morze.... Takie były wytyczne..... I namówiła swoją mamę (moją siostrę)...... I ja się skusiłam.... I tym sposobem w piątek wróciłam z tygodniowych wakacji w Grecji!! Pierwszy w życiu taki spontan, pierwsze w życiu takie wakacje :)) Było cudownie. wybrałyśmy Zakynthos...... Bez spiny.... na luzie... Jak mówią grecy - "siga, siga" - czyli powoli, powoli.... 
Nie nastawiałyśmy się na zwiedzanie, raczej na odpoczynek nad morzem. Ale trzy wycieczki zaliczyłyśmy.
Cała wielką powierzchnią ciała chłonęłam promienie słoneczne i kolor wody <3 Nie będę się rozpisywać. Zobaczcie zdjęcia :)


























Jedyne, co mnie uwiera po tym wyjeździe to zdjęcia... :( Nie zgłębiłam jeszcze możliwości mojego aparatu
i nie wyszły takie, jakie mogłyby wyjść :( Wiem, że mogły być lepsze :) No, ale może za rok ;)

Teraz już na spokojnie - do Rodziców, a potem od połowy sierpnia już w  gotowości w pracy :)

Uściski wielkie dla Was wszystkich :)



22 komentarze:

  1. Piękny wyjazd wakacyjny , zdjęcia cudowne, a wspomnienia pewnie jeszcze piękniejsze. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę udanych wakacji które jeszcze są przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, aż chce się tam być i chłonąć tą cudowną atmosferę. Pewnie ciężko było wracać z tego miejsca :) Miłego dalszego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kadry, nawet kamienie śliczne.:) Miłych chwil w gronie bliskich, dobrego odpoczynku Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spontaniczne wakacje brzmi super. Zdjęcia są sliczne, fajnie, że miło spędziłaś czas:) Życzę udanej reszty wakacji :) Wypoczywaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Madziu! Grecja to bajka. Moja córka była w tym roku na koloniach na Rivierze Olimpijskiej pod Olimpem. Wróciła zaczarowana i oczarowana... A ja? Szczęśliwa! Bo sama nigdzie za granicą nie byłam ha ha ha. Ale może kiedyś... się uda. Z przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia. Są świetne. Masz fajną rodzinkę i to jest najważniejsze! Bo nieważne gdzie ale z kim prawda? Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami takie spontaniczne wakacje są bardzo fajne, gdyż nie jesteśmy przygotowani i wszystko dzieje się nagle. Tym bardziej uważam, że poprzez kalkulator https://kioskpolis.pl/kalkulator-turystyczny/ warto jest wykupić ubezpieczenie turystyczne, gdyż zajmuje to bardzo mało czasu. No a my jadąc spontanicznie niestety nie mamy go za wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również często korzystam z kalkulatorów przy wyborze ofert ubezpieczeniowych. Ostatnio np. szukałam polisy oc i bardzo pomógł mi kalkulator oc online https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac, gdzie porównałam oferty, a następnie wybrałam jedną najbardziej zgodną z moimi potrzebami. Korzystanie z kalkulatorów jest bardzo wygodne i pozwala nam zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

      Usuń
    2. Ja też korzystam z kalkulatorów! Ja kupuję ubezpieczenie na https://mubi.pl/ubezpieczenie-turystyczne/ i jestem bardzo zadowolona! Jeszcze nidgy nie musiałam z niego skorzystać na wyjeździe, ale wolę być zabezpieczona przed podrożą.

      Usuń
  8. W tym roku jak jechałam na wakacje to wykupiłam ubezpieczenie turystyczne z tego miejsca https://rankomat.pl/kalkulator/ubezpieczenia-turystyczne/ i trzeba przyznać, że sprawdziłam kilka porównywarek i oni mieli najtańsze ubezpieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęście to ludzie, to kolory, to smaki, to doznania. Cudownie jest móc dzielić to szczęście z innymi i cieszyć się pięknem świata. Planowanie wyjazdu i wakacji to wyzwanie, które daje satysfakcję jeślifinał jest taki jaki sobie zaplanowaliśmy, dobrze jest zacząć od tego: https://ubezpieczamy-auto.pl/ubezpieczenie-assistance/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed każdym wyjazdem wakacyjnym kupuje dobre ubezpieczenie turystyczne na https://www.ubezpieczeniaonline.pl/turystyczne/0.html bo mają najlepsze ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie wakacje często są bardzo fajne i muszę przyznać, że ja również uwielbiam spędzać wakacje nad wodą. Mogę na pewno każdemu polecić fajny ośrodek https://lazurowybrzeg.pl/ ponieważ można tam cudnie wypocząć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze przed wyjazdem zagranicznym warto zastanowić się nad wykupieniem ubezpieczenia turystycznego. Więcej informacji na jego temat znajdziecie na stronie https://tanieubezpieczenia.com.pl/ubezpieczenie-turystyczne/.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wykupienie polisy ubezpieczeniowej na zagraniczne wakacje to bardzo dobry pomysł. Dzięki takiemu ubezpieczeniu można czuć się dużo bezpieczniej.
    https://etapia.pl

    OdpowiedzUsuń