niedziela, 6 maja 2018

Majowa wyprzedaż

Kochani, postanowiłam pozbyć się kilku kolejnych rzeczy. I pomyślałam, że może ktoś z Was będzie chciał je przygarnąć? 

 Ale żeby się dobrze robiło zakupy najpierw kawa i lody. I kulki mocy :) Od 5 marca jestem na diecie, ale czasem pozwalam sobie na małe szaleństwo (choć nie chce mi się słodyczy ogólnie! - duży plus diety). Kulki są w Rossmannie i są dobre dla zaspokojenia głodu na coś słodkiego :)





 No to teraz zapraszam do oglądania. Nie ma tego dużo, bo chce zobaczyć czy jest zainteresowanie :)

Filiżanka ze spodkiem. Użyta chyba raz....
12 zł + koszt przesyłki


Komplet 4 podkładek w subtelne kwiaty. Podkładki są z materiału.
12 zł +  koszt przesyłki


Piękna kosmetyczka Green Gate. Rozmiar L.
45 zł +  koszt przesyłki


Kosmetyczki w kropki.
Komplet - 20 zł +  koszt przesyłki
Oddzielnie - mała 7 zł, duża 13 zł + koszt przesyłki




 Może ktoś chce takie cuda i cudeńka? Dajcie znać na mój mail: mmasyk@wp.pl

Pozdrawiam ciepło :)

5 komentarzy:

  1. Madziu, tak przyglądam się tym kulkom, przyglądam i za nic nie umiem rozpoznać co to jest ... Zdradzisz ? Domyślam się, że coś w czekoladzie gorzkiej ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie żal Ci tej filiżanki ? Jest taka ładna, że ja nie potrafilabym się z nią rozstać: ) Co, to za kulki Madziu, które można podjadac na diecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana. Skoro podoba Ci się to zapraszam do kupienia 😁

      Usuń
  3. Dziewczyny. Te kulki to produkt Ewy Chodakowskiej. Jestem na diecie od niej więc skusiłam się na kulki. Ale nie często. Są trzy smaki. Te to orzechy nerkowca, kakao i sól himalajska. Bardzo mi smakują. I ponoć zdrowe 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od roku planuję taką wyprzedaż i zebrać się nie mogę:(
    Też mnie zaintrygowały te kulki, chyba się skuszę na nie.
    Pozdrawiam ciepło Madziu

    OdpowiedzUsuń