środa, 18 kwietnia 2018

Świat oszalał!

Mówię Wam, serio. Ten świat oszalał!! Wiosna przewróciła mu w głowie. Jeszcze niedawno było szaro
i buro i nosiłam kurtkę.... Dziś zielenieje, w zeszłym tygodniu rozpoczęłam sezon na sandały.... Szaleństwo. Nie wiem jak i kiedy, ale wiosna się panoszy! Świat szaleje, ludzie tracą głowę, ptaki drą się niemiłosiernie, mirabelki pachną oszałamiająco.... Jak co roku! Jak co roku jest cudnie!!






Za oknem też robi się biało i żółto i zielono :)) 


Jeszcze tylko brakuje, żeby się zakochać na wiosnę.....
<3

16 komentarzy:

  1. Piękny widok z balkonu. Zapach miłości unosi się w powietrzu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dobrze mieszkać na 10 piętrze ;)

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Noooo, to pora się zakochać ;)Ja zakochałam się w Twoim różowym kubeczku :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo powiedzieć - zakochaj się.... Kubeczek to właściwie pucharek na lody i koktajle bardziej, ale dlaczego nie używać jako kubeczka? ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. W końcu dotarła :)
    I niech tam się panoszy.
    Piękne dekoracje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze :) Choć idzie ochłodzenie ;( Ale teraz już damy radę :)
      Uściski

      Usuń
  4. Dokładnie, jeszcze w poniedziałek grzałem mieszkanie a dzisiaj 28 stopni!!!! Wiosna praktycznie jest przez moment!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo teraz chyba są dwie główne pory roku - lato i jesień. Po lecie jesień, potem zamiast zimy chłodniejsza jesień, potem zamiast wiosny chłodniejsze lato i lato :)) A gdzie przedwiośnie? ;))

      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  5. Jest cudnie, choć bardziej mi to przypomina lato, niż wiosnę. Ale co tam, niech się wiosna kłóci z latem, byle tylko było słonecznie i ciepło. (Skoro tak się ociągała z przyjściem, to lato ją wyprzedziło:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Elu - nie wiadomo - wiosna czy lato? Ważne, że słonecznie - choć u mnie dziś wieje i ciepło nie jest - tzn. nie aż tak ciepło ;)

      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  6. WIEM!
    Cudownie jest!
    Ja się jaram strasznie z każdego promyka - mega mi tego brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie z okna w kuchni jest widok na maleńki park, który ostatnio w ciągu kilku dni tak się zazielenił, że przecieram oczy ze zdziwienia. Uwielbiam ten czas. A propos widoków - Twój widok z okna jest niesamowity, jaka przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam - dwa dni i raptem już nie ma białych kwiatów na drzewach - wszystko tonie w zielni.
      Widok faktycznie mam bardzo fajny :) Czasem zapominam, że aż tak ;)

      Usuń