niedziela, 26 września 2021

Złota jesień

 Przyszła jesień. Lubię... Taką słoneczną, ciepłą, kolorową.... Lubię.... Taką mokrą, deszczową, szarą.... Każdą.

A dzisiejszy post nie będzie o złotych barwach jesieni, ale pewnym złotym drobiazgu, który pojawił się w moim życiu dwa tygodnie temu. Moja Mama obchodziła 80-te urodziny. Z tej okazji obdarowała swoje córki i wnuki prezentami. Ona też oczywiście dostała mega prezent :))

A my, córki, dostałyśmy złoto... Jedna pierścionek Mamy, druga obrączkę Taty, którą nosił ostatnio, a ja - najmniejszy, ale dla mnie najcenniejszy drobiazg - ślubną obrączkę mojego Taty <3 

Wzruszyłam się bardzo. Taka jestem sentymentalna. I choć nie przepadam za złotem, to od razu wiedziałam, że będą ją nosić. Oddałam do jubilera, zmniejszyłam i z ogromnym sentymentem i dumą noszę od tygodnia.
Na serdecznym palcu lewej ręki, razem z różańcem. Na zdjęciu macie ją w zestawieniu ze złotym pierścionkiem, który dostałam od Rodziców na 16-te urodziny. I dlatego ta jesień jest dla mnie złota....



Przy okazji zrobiłam mini sesję - zatęskniłam za takimi stylizacjami. Kawka, pyszne ciasteczka z sobotniego ryneczku. Było pięknie :)










Póki co jesień zapowiada się słonecznie, moje popołudnia zapowiadają się pracowicie - ciągle coś :) Ale tak to już jest w szkole - ciągle coś się dzieje i ciągle jest coś do zrobienia ;)

Życzę Wam pięknych chwil z Panią Jesienią :)

M.


6 komentarzy:

  1. Kocham pamiątki, pieczołowicie je zbieram i ten szacunek dla nich przekazałam moim Synom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basiu, mamy podobne nastawienie do życia, podobną wrażliwość. Takie pamiątki to wspaniała sprawa.
      Uściski wielkie :)

      Usuń
  2. Jesień zbliża się nieubłaganie... ale czy to źle? Nie ma powodu do smutku, wiosna też szybko nadejdzie. I znowu będzie można wsadzić piękne kwiaty, szczególnie moje kochane tulipany, takie jak na https://florexpol.eu/313-tulipany mają. Już powoli wybieram kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zmiana pór roku jest niesamowita. Wiemy, że będzie cieplej, piękniej... Każda pora ma swój urok :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Madziu, pięknej symboliki nabrała Twoja jesień. Podobnie jak Ty jestem bardzo sentymentalna... Uczucia do Rodziców trudno nawet oddać słowami, dlatego doskonale rozumiem, że tak cenną pamiątkę chcesz mieć stale ze sobą.
    Mini sesja - bardzo klimatyczna - taka ciepła i słoneczna, jak prawdziwa złota jesień :-))
    Ślę uściski, gorące pozdrowienia i odwzajemniam serdeczne życzenia!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito,
      może to dziwnie wygląda, że noszę obrączkę, ale ma dla mnie ogromną wartość.
      Jesień właśnie zaczęła pokazywać swoje najpiękniejsze oblicze - niech trwa :)
      Uściski :))

      Usuń