niedziela, 12 kwietnia 2020

Życie przemogło śmierć

Kochani, trawmy w radości zmartwychwstania. Choć to inna radość, inne przeżywanie Tajemnic - to Zmartwychwstanie jest faktem! Nic tego nie zmieni :)

Życzę Wam, aby ta świadomość towarzyszyła Wam jeszcze długo, długo po tym czasie. Niech moc płynąca z pustego grobu wypełni po brzegi Wasze serca i domy! Chrystus pokonała śmierć - ma zatem moc pokonać wszystko co złe, bolesne, trudne. ON MA TĘ MOC! 


 Święta spędzam sama (ale nie samotna!). Myślałam, że będzie gorzej, że mnie tęsknota zeżre... Ale nie :) Mama dzwoniła, siostry, przyjaciele (razem odmówiliśmy Koronkę o 15 :)). Gorzej, gdyby to było Boże Narodzenie..... ;)

Trochę ustroiłam dom, zamówiłam bukiet kwiatów (z bzem! jak w maju) :)) 
Całe Triduum przeżyłam w mojej sypialni :) I miało to swój urok, choć też jest mega trudne - ilość rozproszeń - miliard :) Nawet zaopatrzyłam się w paschalik :)

Z nadzieją patrzę w przyszłość!







Kochani, na koniec mam dla Was jeszcze piękną pieśń wielkanocną. Mało znana, ale piękna - jedna z moich ulubionych :) Niech Was niesie :)


Ściskam mocno!

21 komentarzy:

  1. Madziu! Pomimo, że jest inaczej, niż byśmy tego chcieli i z troski o naszych bliskich zostaliśmy w domach, wierzę, że wyjdziemy z tego doświadczenia silniejsi, bo tak, jak wspomniałaś z Bożą pomocą poradzimy sobie z tym, co złe, bolesne, trudne.
    Ta piękna pieśń paschalna ma moc i cudowne przesłanie.
    Przesyłam Ci ciepłe myśli i życzę dużo zdrowia.
    Pozdrawiam świątecznie.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, będzie dobrze :) Kiedyś to się skończy i będzie normalnie :)
      Dobrze, że pogoda się zepsuła ;) nie ciągnie na dwór :)
      Trwa oktawa więc nadal jest radośnie :))
      Uściski :)

      Usuń
  2. Madziu, spokojnych, błogosławionych świąt, niech ten czas da Tobie i Twoim najbliższym mnóstwo zdrowia i sił, tak teraz nam wszystkim potrzebnych. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks :)
      Niech ten czas wielkanocny przyniesie Ci wiele pokoju i radości :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. To trudny czas, bo nie można być blisko rodziny, dobrze, że chociaż mamy internet i możemy się zobaczyć. Ale ten czas jest też dla nas wartością w tym sensie, że mamy wiele okazji do refleksji i wyciszenia. Dużo radości, Madziu, nadziei, wytrwałości i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Alu - całkiem inaczej patrzymy teraz na świat i nas samych. Bardziej refleksyjnie i z pokora - tak mi się wydaje. Obyśmy wyszli z tego mądrzejsi i silniejsi :)

      Uściski wielkie :)

      Usuń
  4. Madziu, to bardzo trudny czas, wymaga od nas ogromnej wytrwałości, siły i wiary w to, że będzie dobrze :)
    Ciesze się, że mimo świąt w pojedynkę, jesteś pełna optymizmu i dobrego humoru, to teraz bardzo ważne . U mnie też pierwsze święta, gdzie córcia została w Warszawie i nie spędza ich z nami, tak jakoś dziwnie, ale jest ok.
    Nadrabiam blogowe zaległości i wyczytałam w jednym z poprzednich postów o Twoim spadku... kochana, po prostu brak mi słów... jestem pełna podziwu i bardzo, bardzo Ci gratuluję <3
    Ściskam Cię serdecznie, życzę wszystkiego dobrego, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Waga cały czas spada... Po chwilach słabości w święta, gdy pozwoliłam sobie ma słodkości wracam na utarte tory i włączam znów ruch - średnio lubię ćwiczyć w domu, wolę basen i spacery, ale jak się nie ma co się lubi...

      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę wszelakiego dobra :)

      Usuń
  5. Madziu, wszystkiego dobrego na te INNE sweita Ci zycze, obysmy wytrwali w zdrowiu, a wszystko bedzie dobrze. Pozdrawiam cieputko :) Piekny Psalm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilla :) Jak u Was sprawy się mają?
      Zdrowie Wam dopisuje?
      Niech ten świąteczny czas będzie wytchnieniem....

      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Nadal świętuję :)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Radosnego Alleluja Madziu! Święta całkiem inne niż zwykle, ale może przez to jeszcze bardziej refleksyjne:-) Jeszcze troszkę i nadejdą lepsze dni!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością było inaczej, co wcale nie znaczy gorzej. Pod wieloma względami nawet lepiej - chodzi bardziej o względy duchowe.

      Uściski :)

      Usuń
  8. Pięknych, radosnych, pełnych miłości Świąt! Zwłaszcza w tych szalonych czasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      I za odwiedziny również dziękuję :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Przepięknie przystrojone, bukiet jest idealny. To bardzo ciężki czas, mnie również ciężko. Ja to nawet łzy uronię z tęsknoty, ale tak samo, jak Ty, wierzę, że będzie dobrze. Wspólnie pokonamy tego dziada wirusa! Najserdeczniej pozdrawiam, życzę zdrówka i pogody ducha, tego samego dla Twoich bliskich. Uściski wielkie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za dobre słowa. Nie dopuszczam innej wersji - niż taka, że wyjdziemy na prostą i będzie dobrze. Nie wiem kiedy, ale będzie :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Pięknie u Ciebie Madziu. Życzę dużo zdrowia, pomyślności i obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko :)
      Niech Ten, który pokonał śmierć, obdarzy Cię swoją mocą i da radość większą niż codzienne strapienia :))

      Uściski :)

      Usuń