sobota, 1 lutego 2020

Niebieski zeszyt


Odkąd pamiętam mam słabość do zeszytów, piórników - ogólnie rzeczy piśmienniczych :) Lubię ładne zeszyty, długopisy, mazaki.... Pracując w szkole mogę się tym "jarać" bez skrępowania :)) Mam kilka notatników, zeszytów, kalendarzy... A teraz pojawił się nowy - niebieski. Co jest w środku? Zobaczcie sami :)

Kończę ferie.... Miałam mnóstwo planów.... Głównie na ogarnięcie mieszkania.... Ale, nie udało się zrobić wszystkiego - nie chciało mi się - najzwyczajniej w świecie :) Ale udało mi się pozbyć kilku rzeczy - zaczęłam wyrzucać bez sentymentów tp, czego już nie używam, co zalega..... I tak doszłam do starych numerów "Mojego Mieszkania". Kupuję regularnie i lubię poczytać i popatrzeć jak inni mają pięknie w domu :)) Ale już nie bardzo mam gdzie przechowywać, dlatego wywalam. Ale..... Są tam zdjęcia pięknych, klimatycznych aranżacji, do których lubiłam wracać.... Co zatem zrobić? Postanowiłam je powycinać i powklejać do zeszytu. Znalazłam taki, jaki sobie wymyśliłam - czysty, nie w kratkę, linie - czysty (nie było łatwo). I zaczęłam wycinać.... Nie wiem, czy w moim wieku to poważne - takie wycinanie, wklejanie.... Ale co tam - będę miała taki zeszyt pełen piękna <3
 Podobnie mam zamiar zrobić z większymi zdjęciami z Werandy Country, tylko je będę wkładać do segregatora.  











W poniedziałek wracam do pracy. Odpoczęłam bardzo. Odcięłam się od pracy na maksa... Potrzebowałam tego... I już niedługo wakacje ;)) Już mi tęskno za latem, słońcem.... <3
Oby do wiosny - a potem już z górki! Uściski dla Was :))



20 komentarzy:

  1. Madziu, uważam za poważne wszystko, co sprawia nam radość, przyjemność. Myślę, że znalazłaś ciekawy sposób na to, jak zamknąć w jednym miejscu pięknie sfotografowane, te najbardziej inspirujące aranżacje.
    Świetnie, że miałaś dwa tygodnie, by odpocząć i z nową energią wkroczyć w kolejny semestr. Oby do wiosny, takiej zielonej, radosnej !!!
    Dobrego tygodnia życzę i słonecznie pozdrawiam :-)
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko za dobre słowo - jak zawsze :)) Faktycznie, wszystko co sprawia mi radość jest ważne :))

      Nie powiem, żeby mi się chciało wracać do pracy.... Jeszcze tydzień.... Ale nie narzekam! Inni mają tylko 35 dni urlopu :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zainspirowałaś mnie. Czasami też szkoda mi wyrzucić gazety z ulubionymi aranżacjami, fajnie gdyby je zachować na dłużej :) Poza tym to świetny pomysł na odstresowanie się po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kogoś zainspirowałam :))
      Przeglądanie takich zdjęć faktycznie wycisza i relaksuje :)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ja wprawdzie nie mam takiego problemu -kupuję rzadko gazety, np. w ubiegłym roku dwie - ale rozumiem, że mogą zalegać, a szkoda wyrzucić niektóre fotografie, bo są takie piękne i kto wie, czy nie staną się kiedyś inspiracją do czegoś pięknego, wymarzonego?
    Wszystko, co dla nas ważne, co przynosi nam radość, wytchnienie jest ważne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję gazety i nie mogę jakoś się tego wyzbyć ;) Ale uczę się pozbywać ich jednak - szczególnie jeśli są to stare numery i nic mnie w środku nie zachwyciło - bo są też takie, które zostawiam, bo wszystko w środku mi się podoba :))

      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :))

      Usuń
  4. Znam takie wklejanie w zeszyty, z dzieciństwa swojego i swojej córci. Do tej pory jeszcze mam takie grubaśne, napakowane wycinanymi z gazet zdjęciami, bruliony :) To faktycznie fajny pomysł na zachowanie tego, co najciekawsze, bez zbierania stert gazet :)
    Madziu, cieszę się bardzo, że udało Ci się poleniuchować i odpocząć troszkę :)
    Ściskam Cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam w podstawówce takie zeszyty! Ale gdzieś zaginęły.... Niestety :(( Wklejałam głównie zdjęcia piosenkarzy <3 To były czasy....
      Teraz zainteresowania się zmieniły i zamiast piosenkarzy wklejam garnki, tace i kubki :)) hihihi.

      Uściski serdecznie :))

      Usuń
  5. Ja tez zawsze uwielbialam ladne zeszyty :) Moja mama kiedys robila takie zeszyty z przepisami i ma je do dzis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jest nas więcej - miłośników zeszytów :))
      Też mam taki zeszyt, skoroszyt z przepisami - a u Mamy jest jej, który ozdabiałam rysunkami :))

      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :))

      Usuń
  6. Ja również muszę mieć w zeszytach porządek, a same zeszyty muszą mieć duszę, by później lepiej się z nich uczyło lub czerpało przeróżne inspiracje. Warto pielęgnować to, co sprawia radość... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Warto pielęgnować wszystko, co sprawia nam radość i daje szczęście!
      Z ładnych zeszytów przyjemniej się uczyć 😁
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Och, ja mam ten sam problem, kupuję sporo gazet wnętrzarskich i nie mam ich gdzie trzymać, więc wyrzucam:(A niestety wolę wersję papierową od komputerowej...pomysł z zeszytem i segregatorem-super!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak wersja papierowa! Nic nie zastąpi takiej gazety i książki :) Jakoś trzeba sobie radzić ;)

      Uściski Kasiu :))

      Usuń
  8. Ja też tak robię...segregator pęka w szwach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu!
    Wpadłam do Ciebie tak na chwilkę i wybacz, ale nie mogę się powstrzymać przed komplementami...
    Na nowym zdjęciu profilowym zachwycasz !!! Spektakularna metamorfoza kosztowała Cię wiele wysiłku i wyrzeczeń, ale efekt zdumiewa... i w dodatku z jaką korzyścią dla zdrowia.
    Gratuluję Ci z całego serducha, bo widzę piękną, radosną i dumną z siebie kobietę.
    Tak trzymaj :-)))
    Uściski.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, dziękuję bardzo :) Wczoraj właśnie usłyszałam moc komplementów! Po prostu mnie zalały :))
      Czuję się wspaniale, lżej, radośniej :) Jest mi dobrze ze sobą :))
      Oby to zostało :))
      Uściski wielkie <3 <3

      Usuń
  10. Witam :) Jak Ty ślicznie wyglądasz: ) Pomysł z wycinaniem fajnych zdjęć jest świetny (sama też tak zrobilam;)) Pozdrawiam serdecznie i też czekam na wakacje mam już dość wirusów i zimna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Czuję się wyśmienicie :)) Czekam na wiosnę i lato, bo ciągnie mnie na balkon, nad wodę.... :))

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń