czwartek, 6 grudnia 2018

Kobiece błyskotki

Cześć kobietki :) 
Czy każda "typowa" kobieta lubi błyskotki? Wydaje mi się, że tak. W mniejszym, lub większym stopniu, ale tak. Ja zauważyłam, że z wiekiem ta chęć błyszczenia jest u mnie mniejsza, ale cały czas mam sporą kolekcję kolczyków, pierścionków i bransoletek.
Jedyne, czego nie nosze to wisiorki.
Mam medaliki na łańcuszku i noszę jej non stop. 
Natomiast wszelkie inne "ozdabiacze" chętnie noszę. Raz większe, raz mniejsze. Coraz mniej pierścionki, ale kolczyki zawsze (!!). Do tego stopnia, że gdy zdarzyło mi się zapomnieć poszłam do sklepu i kupiłam jakieś najtańsze :)) No tak jakoś mam - bez kolczyków dziwnie się czuję. 
Ostatnio stałam się natomiast szczęśliwą posiadaczką bransoletki Pandora. Czasem mi migały gdzieś w necie, zawiesiłam na nich oko i tyle. Aż postanowiłam kupić. W październiku dostałam nagrodę pieniężną w pracy
i część przeznaczyłam właśnie na zakup Pandorki. Nie jest to tania sprawa, ale warta swojej ceny - wcześniej miałam tańszą wersję z innego sklepu jubilerskiego - wierzycie mi - nie umywa się do oryginału. Powoli gromadzę sobie charmsy do niej. Nie chcę mieć całej zawieszonej koralikami - wolę mieć spory zapas i luz. Pewnie jeszcze ze dwa, trzy charmsy i będzie ok. A jak będzie więcej będę wymieniać ;) Ból jest ten, że najbardziej podobają mi się stare kolekcje ;) - często już nie do zdobycia :( W nowych za bardzo mi wszystko błyszczy :) Ale na portalach aukcyjnych można znaleźć.
Tak udało mi się kupić dzwoneczki - kolekcja sprzed 3 lat :))
I tak sobie noszę to cudeńko i jakoś mi radośniej na duszy :)
Lubię jak mi pobrzękuje na nadgarstku.







A czy moje drogie czytelniczki noszą jakieś błyskotki? Macie swoje ulubione?
Ściskam Was mocno :))

6 komentarzy:

  1. Bransoletki to zdecydowanie najbardziej ulubiony i najczęsciej noszony przeze mnie elemnt biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię 😄 mam w domu kilka, ale na razie noszę te jedyną.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Ja nie umiem chodzić w bransoletkach, zawsze mi przeszkadzają. Ale to nie zmienia fakty, że nie lubię się im przyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasem przeszkadza w pisaniu. Ale da się żyć 🤩🤩

      Usuń
  3. Błyskotki ?? wprost uwielbiam - ale zdecydowanie srebro zwłaszcza takie starodawne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też srebro. Złote mam bardzo mało. Stare srebro jest piękne 😍😍 moje ulubione pierścionki mam że sklepu że starociami.

      Uściski.

      Usuń